تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 - 9:32
کد خبر : 18959

برگزاری جشن میلاد نبوی(ص) و امام صادق(ع) در امامزادگان قم

برگزاری جشن میلاد نبوی(ص) و امام صادق(ع) در امامزادگان قم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با تبریک میلاد نبوی و حضرت امام صادق (ع) برخی از مراسمات شاخص جشن میلاد را در امامزادگان این استان اعلام کرد. امامزاده سید علی (ع)

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با تبریک میلاد نبوی و حضرت امام صادق (ع) برخی از مراسمات شاخص جشن میلاد را در امامزادگان این استان اعلام کرد.

امامزاده سید علی (ع)

این مراسم در آستان مقدس امامزاده سید علی(ع) سه شنبه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام مدرسی و مداحی کربلایی حیدری برگزار خواهد شد.

همچنین قرار است قرعه‌کشی به منظور اهدای جایزه یادبود به دارندگان اسامی محمد و صادق هم در پایان مراسم صورت بگیرد.

گفتنی است امامزاده سید علی (ع) در خیابان ۱۵ خرداد واقع گردیده است.

امامزاده علی بن جعفر (ع)

آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع)، چهارشنبه شب ۱۵ آذر همزمان با شام میلاد آن بزرگواران میزبان شرکت‌کنندگان جشن میلاد نبوی با اجرای محمودرضا قدیریان خواهد بود.

استاد حاج حامد شاکرنژاد قاری بین‌المللی کشورمان در این مراسم به قرائت آیاتی چند از کلام‌ وحی می‌پردازد و حجت‌الاسلام صادقی واعظ هم سخنران مراسم خواهد بود.بعد از آن شاهد مولودی‌خوانی حاج محمدرضا بذری خواهیم بود.

گفتنی است آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) در گلزار شهدای قم، انتهای خیابان انقلاب واقع است.

امامزاده ابراهیم (ع) / جعفر شهید (ع) / عبدالله ابیض (ع) ناحیه دو قم

در آستان مقدس امامزادگان ابراهیم(ع) و احمد(ع) این مراسم شامل سخنرانی و مولودی‌خوانی است و برادر حمید شهبازیان به عنوان مداح در آن حضور خواهد داشت. همچنین قرار است از خیرین، بانیان و خادمان نمونه آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و احمد(علیهما السلام) در این مراسم تقدیر شود.

همچنین ظهر چهارشنبه نیز حرم مطهر امامزاده عبدالله ابیض(ع) میزبان مراسم جشن میلاد نبوی خواهد بود که در این مراسم با حضور ۵۰۰ خانواده قرآنی ناحیه دو برگزار خواهد شد.

امامزاده جعفر شهید (ع) در ناحیه دو قم نیز سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء برنامه شاخص جشن بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

امامزاده موسی مبرقع(ع)

در امامزاده موسی مبرقع (ع) نیز این جشن باشکوه روز سه شنبه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در شبستان جوادیه برگزار خواهد شد.

این مراسم سه‌شنبه شب ۱۴ آذرماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در این مکان مقدس برگزار می‌شود.

امامزاده زکریا (ع) خلجستان

همچنین مراسم ویژه‌ای در امامزاده زکریا (ع) خلجستان نیز تدارک دیده شده است. که چهارشنبه ۱۵ آذرماه و از ساعت ۱۴ در آستان مقدس امامزاده زکریا(ع) مراسم جشن و سرور برپا خواهد بود؛ در این مراسم حجت‌الاسلام شیخ علی محمدمیرزایی سخنرانی می‌کند و برادر جواد حاج علی به مداحی و مولودی‌خوانی می‌پردازد.

در این مراسم و بر اساس قرعه‌کشی، به ۶ نفر از دارندگان اسامی محمد و صادق هدایایی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

امیرمحسن سلطان احمدی

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد