تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 - 6:05
کد خبر : 18926

تقدیر رئیس شورای اقامه نماز کشور از ارشاد مازندران

تقدیر رئیس شورای اقامه نماز کشور از ارشاد مازندران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر،  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای اقامه نماز کشور، در آئین تجلیل از فعالان اقامه نماز از احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران تقدیر کرد. در این مراسم، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر،  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای اقامه نماز کشور، در آئین تجلیل از فعالان اقامه نماز از احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران تقدیر کرد.

در این مراسم، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوحی از احدجاودانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران تقدیر کرد.

در متن این لوح آمده است: نماز زیباترین نماد بندگی در پیشگاه معبود یگانه و بهترین محمل برای رابطه مستمر و پیوسته با خداوند است. با تامل در رمز و راز این اصل توحیدی و تمسک به ریسمان گسست‌ ناپذیر یاد خدا، می‌توان جان‌های خسته را در زلال راز و نیاز با یکتای بی‌همتا شست و به اطمینان و آرامشی همیشگی دست یافت. نماز، راهی مستقیم به سوی مقصد نجات و رستگاری در دو جهان است.

اکنون که با ارزیابی و بررسی دبیرخانه شورای اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عملکرد موفق و قابل تقدیر داشته‌اید، با اهدای این لوح از خدمات ارزشمند و تلاش‌های مجدانه جنابعالی و همکاران محترمتان در ترویج و توسعه فرهنگ نماز در سال ١٣٩۵ صمیمانه قدردانی می‌کنم.

از خداوند متعال تداوم توفیق در عمل به تکالیف الهی و سعادتمندی و بهروزی برایتان مسئلت دارم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد