تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1396 - 12:42
کد خبر : 18884

جوانان انقلابی مهندسی پیام در فضای مجازی را به عهده بگیرند

جوانان انقلابی مهندسی پیام در فضای مجازی را به عهده بگیرند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر،  مسعود دریس پیش از ظهر دوشنبه در همایش پنجمین اجلاس استانی نماز با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ نماز می تواند به بهبود وضیعت موجود کمک کند، بیان داشت: ما باید از فضای مجازی و اقدامات نوین استفاده

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر،  مسعود دریس پیش از ظهر دوشنبه در همایش پنجمین اجلاس استانی نماز با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ نماز می تواند به بهبود وضیعت موجود کمک کند، بیان داشت: ما باید از فضای مجازی و اقدامات نوین استفاده کنیم زیرا که آمریکا ۱۳ میلیارد دلار از فضای مجازی سود می برد.

مدیر  فضای مجازی ستاد اقامه نماز تصریح کرد: فضای مجازی یک فتنه نیست و از این طریق باید پیام انقلاب را صادر کنیم و مهندسی پیام را از آن‌ها بگیریم و به جوانان کشورمان تحویل دهیم.

وی با اشاره به اینکه کاربران فضای مجازی کشور ما در تولید محتوا لنگ می زنند، گفت: در این زمینه با استفاده از یک راه نجات باید به نفع خود از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

مدیر  فضای مجازی ستاد اقامه نماز افزود: امروز باید به صورت جهادی و مداوم کار کنیم زیرا در پیچ تاریخی مهمی قرا گرفته ایم که حق و باطل را به اوج خود می رساند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد