تاریخ انتشار : جمعه 10 آذر 1396 - 11:37
کد خبر : 18623

اقدامات قرارگاه خاتم الانبیا در قبال زلزله زده ها ستودنی است

اقدامات قرارگاه خاتم الانبیا در قبال زلزله زده ها ستودنی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) آذربایجان غربی ، امروز ۱۰ آذر حجت الاسلام قاسم اسماعیل زاده خطیب نماز جمعه موقت شهرستان ماکو در بخشی از سخنان خود در خطبه های  عبادی سیاسی این هفته ماکو با اشاره به فرموده پیامبر مبنی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) آذربایجان غربی ، امروز ۱۰ آذر حجت الاسلام قاسم اسماعیل زاده خطیب نماز جمعه موقت شهرستان ماکو در بخشی از سخنان خود در خطبه های  عبادی سیاسی این هفته ماکو با اشاره به فرموده پیامبر مبنی بر رعایت  تقوای الهی در قالب زندگی سیاسی واجتماعی،  با تاکید بر اینکه تنها نماز، روزه و غیره وصل کننده انسان به لقاءالله نیست افزود:حسن خلق یا محاسن اخلاقی مکمل تقوا است.
حجت الاسلام قاسم اسماعیل زاده در ادامه گفت: خداوند پیامبر را خلق کرد تا جریان بعثت به راه بیافتد و در این راه کتاب مقدس و معجزات ای برای اثبات خاتم الانبیا بودن پیامبر نازل کرد.
امام جمعه موقت شهرستان ماکو بر معجزات پیامبر اشاره کرد و گفت: به هیچ وجه نمی‌توان از جلوه های رفتاری پیامبر چشم پوشی کرد و فرامین اصیل ایشان را در زندگی به کار نبرد.
وی بر زلزله امروز کرمان تاکید کرد و افزود: مسئولین به خصوص اعضای شورای مدیریت بحران باید نسبت هرگونه رخدادی طبیعی آمادگی قبلی و کامل داشته باشند.
امام جمعه موقت شهرستان ماکو در خطاب به مردم نیز افزود: مردم نیز باید نسبت به محکم و مستحکم سازی منازل خود و مکان های اداری و مغازه های خود تلاش نمایند تا در صورت وقوع چنین حادثه هایی با کمترین خسارت رو به رو شوند.
وی با تاکید بر این که علاج واقعه را قبل از وقوع حادثه باید اندیشید بر اقدامات قرارگاه خاتم الانبیا در باب تهیه کانکس برای زلزله زده ها اشاره کرد و این حرکت را بسیار شایسته ابراز کرد.
خطیب نماز جمعه شهرستان ماکو ضمن تبریک روز نیروی دریایی دریانوردان و حافظان مرز دریایی تصریح نمود: امروزه در منطقه نیروی دریایی از قدرت بالقوه برخوردار می باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین اسمعیل زاده هفته وحدت را یادگار امام خمینی رحمت الله علیه ابراز کرد و پرتلاش محققین، مورخین و علما در راستای ترویج مذاهب اسلامی و رونق وحدت اسلامی بین مسلمانان تاکید کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد