تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آذر 1396 - 7:24
کد خبر : 18509

گسترش اخلاق در پهنه اجتماعی مولفه دین است/ نماز ذاتی ترین وظیفه

گسترش اخلاق در پهنه اجتماعی مولفه دین است/ نماز ذاتی ترین وظیفه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، اسماعیل تبادار صبح پنجشنبه در اجلاس سراسری نماز تاکید کرد: نماز محور تمامی عبادت ها است البته نمازی از روی ارادت، خضوع و صفای باطن باشد. وی ادامه داد: مقوله عرفان و شناخت ضعیف و مرز هدایت و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، اسماعیل تبادار صبح پنجشنبه در اجلاس سراسری نماز تاکید کرد: نماز محور تمامی عبادت ها است البته نمازی از روی ارادت، خضوع و صفای باطن باشد.

وی ادامه داد: مقوله عرفان و شناخت ضعیف و مرز هدایت و ضلالت است بنابر این با شناخت درست از انسان با نگاه معرفت شناسانه تلاش کنیم.

استاندار فارس یادآور شد: استفاده از فضای مجازی در ترویج نماز بسیار مهم است که در این راستا مبلغین دینی باید بر اساس داشته های امروز و متناسب با مخاطبین نگاه دینی را اعمال کنند.

تبادار تصریح کرد: با هرگروه سنی و زن و مرد باید به گونه ای برخورد کرد که این وظیفه علمای دینی است و گسترش اخلاق در پهنه اجتماعی مهمترین مولفه دین است.

وی ادامه داد: هرجامعه ای که این مولفه را داشته باشد موفق خواهد بود و یکی از این مولفه ها نماز است.

استاندار فارس یادآور شد: این وظیفه و امر بزرگ معروف باید برای همگان مد نظر باشد و رسانه ها در ترویج دین باید فعالیت بالایی داشته باشند.

تبادار افزود: توجه به اقامه نماز در تمامی دستگاه های اجرایی باید مد نظر باشد و در کنار وظیفه های خود به این مهم توجه کنند زیرا نماز ذاتی ترین وظیفه است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد