تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1396 - 7:55
کد خبر : 18322

ضرورت پرداختن به موضوعات معنوی با فنون تخصصی و هنرمندانه در فضای مجازی

ضرورت پرداختن به موضوعات معنوی با فنون تخصصی و هنرمندانه در فضای مجازی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز؛ غلامحسین صفایی از جانبازان قطع نخاع گردنی مشهدی است که سخت ترین شرایط زندگی را دارند.   وی در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۳۶۰ در جبهه چزابه تمام اعضا و جوارح

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز؛ غلامحسین صفایی از جانبازان قطع نخاع گردنی مشهدی است که سخت ترین شرایط زندگی را دارند.

 

وی در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۳۶۰ در جبهه چزابه تمام اعضا و جوارح خود را تقدیم به محضر حضرت پروردگار کرد و از ‏زمان مجروحیت تاکنون تمام زندگی‏‌اش را با یاری دیگران انجام می‏‌دهد.

 

این جانباز دفاع مقدس که ۳۶ سال روی ویلچر ادامه زندگی خود را سپری می کند شب گذشته در دیدار با اعضای تحریریه صبح توس گفت: امروز حفظ نظام اسلامی از افضل اعمال است یعنی هیچ عملی بالاتر از حفظ جمهوری اسلامی نیست.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن همه توان خودش را برای نابودی این نظام گذاشته است، افزود: مقابله با توطئه های دشمن به همین میزان دارای اهمیت است.

 

صفایی با تأکید بر اینکه اتفاقات انقلاب و جنگ قابل تعریف نیست، چنانچه گفتنی‌های جنگ را می‌توانستیم به مردم بگوییم شاید حرمت خون شهدا و ارزش جانبازان و آزادگان بیش از همیشه حفظ می‌شد، اظهار کرد: در آخرالزمان حق و باطل قابل تشخیص نیست و دشمن طوری حرف می زند که جای این دو عوض شود، بنابراین نگاه درست به مجموعه باطل گراها جزو اهم فعالیت ها است.

 

وی با بیان اینکه دشمن شناسی مهم ترین اصل در عملیات های دفاع مقدس بود، افزود: باید در حد توان با توکل به خداوند و با یاد امام عصر(عج) با دشمن مقابله کرد و در این راستا ابتدا نیاز به خودسازی و اصلاح رابطه خودمان با خدا است.

 

این جانباز دفاع مقدس تصریح کرد: تمام عزت و ذلت زندگی و همه چیز عالم متعلق و در اختیار خداوند است و شاهد هستیم که حکمت های پروردگار در عالم جاری است، بنابراین باید شاکر نعمت های خداوند مخصوصا نعمت های معنوی باشیم.

 

وی افزود: امروز در فضای مجازی به موضوعات معنوی مانند نماز به عنوان امری قریب و مغفول می‌توان خوب پرداخته شود و ضروری است با نگاه های تخصصی و هنرمندانه به چنین مسائل معنوی اعم از نماز، نیکی به پدر و مادر و سایر موارد اهمیت داده شود.

 

صفایی گفت: انجام امور زندگی یک فرد مومن در تمام جامعه جاری است ما انسان‌ها مانند خون در بدن می‌مانیم اگر خون در قسمتی از بدن جاری نباشد آن قسمت مختل و از کار می‌افتد در اجتماع نیز هر فردی وظیفه ای دارد و به همان مقداری که توان دارد باید تلاش کند.

 

وی افزود: مردم باید با مشورت با علما و بزرگان دین در شاهراه های معنوی و الهی قرار گیرند تا به مقصد برسند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد