تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1396 - 7:35
کد خبر : 18200

دشمن در تلاش برای نابودی و ضربه زدن به بنیاد خانواده است

دشمن در تلاش برای نابودی و ضربه زدن به بنیاد خانواده است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از دهگلان شیدا، صبح امروز به همت فرهنگی، اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان همایش تکریم و تجلیل از بانوان محجبه با محوریت "حجاب حریم خانواده " در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از دهگلان شیدا، صبح امروز به همت فرهنگی، اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان همایش تکریم و تجلیل از بانوان محجبه با محوریت "حجاب حریم خانواده " در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دهگلان برگزار شد.

 
 دراین همایش حجت الاسلام منتشلو مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه دهگلان ضمن تبریک هفته بسیج  اظهار داشت: دلاورمردان بسیجی همیشه و در همه حال در تمامی صحنه های انقلاب حضور مستمر دارند  و هرزمان به وجودآنان احساس نیاز شود با ایثار و فدا کاری در صحنه حضور می  یابند.

 

 حجت الاسلام منتشلو با اشاره به همایش تکریم و تجلیل از بانوان محجبه گفت: حجاب و عفاف به عنوان دو ارزش در جامعه بشری و بویژه جوامع اسلامی مطرح است و بکار بردن این دو  واژه در کنار هم تاکید بر اهمیت آن است.

وی با تاکید براهمیت اسلام به مقوله حجاب وعفاف، تصریح کرد: در تعالیم دین مبین اسلام جایگاه حجاب و عفاف از ارزش والایی برخوردار است و باید این جایگاه در جامعه شناخته شود.

امام جمعه کامیاران: دشمن در تلاش برای نابودی و ضربه زدن به بنیاد خانواده است.

حجت الاسلام علی اشرف علی محمدیان امام جمعه اهل تشیع کامیاران ضمن تبریک هفته مبارک بسیج  دراین همایش با اشاره به مباحث عفاف وحجاب وامنیت آن دراسلام گفت: دین مقدس اسلام ملاک رسیدن انسان به کمال  تنها تقوی دانسته  و جنسیت را ملاک برتری نمی داند.

  وی افزود: قرآن کریم هیچ فرقی برای زن  و مرد قائل نشده وهر دو می توانند به اوج عظمت ، بزرگی وسربلندی ویا به ذلت وخواری برسند و خداوند فضای رسیدن به کمال برای زن مرد را  بطور یکسان قرار داده است.

وی با اشاره به رعایت حفظ حجاب گفت: وقتی حرف از حجاب زده می شود بیشتر نوک پیکان به سوی زنان است  مردان باید به این نکته توجه داشته باشند  که عفت وحجاب  مال زن ومرد است  وهمه باید عفیف  و با حجاب باشند.

 
امام جمعه اهل تشیع کامیاران با تاکید برمضرات شبکه های اجتماعی خطاب به بانوان حاضر درهمایش گفت: دشمن برای ما نقشه اساسی ترسیم نموده است  که اگر مواظب نباشیم  بنیاد خانواده از هم پاشیده می شود.

 
وی با اشاره به اینکه نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف به‌عنوان یکی از ضروریات باورهای دینی نیازمند برنامه‌ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است، گفت: در حوزه فردی ایجاد آرامش ، درحوزه خانوادگی ایجاد استحکام خانواده ودر حوزه اجتماعی باعث سلامت روحی  وروانی می شود.

 
حجت الاسلام  علی محمدیان درادامه حجاب و عفاف را علاوه بر معنویت سبب آرامش  وامنیت زن و ضامن حفظ بنیان خانواده  دانست و گفت: امروز بدحجابی یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی است که سایر بخش‌های اجتماع را تحت تأثیر قرار داده و باید با این پدیده برخورد فرهنگی صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه بیشترین هجمه‌ای که به زنان وارد می‌شود از نوع پوشش آنهاست گفت:  باید حجاب در جامعه نهادینه شود و زنان نیز حجاب پوشش، حجاب گفتار وحجاب رفتار را رعایت کنند.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد