تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1396 - 11:09
کد خبر : 18028

اگر فکر و عمل خدایی نباشد، نماز و روزه مقام انسان را بالا نخواهد برد

اگر فکر و عمل خدایی نباشد، نماز و روزه مقام انسان را بالا نخواهد برد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا تهران، حجت‌الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه شهرستان ری که با حضور پرشور مردم شهیدپرور شهرری در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد گفت: اقتدار و ایستادگی بسیجیان مایه افتخار و غرور کشور است. امام جمعه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا تهران، حجت‌الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه شهرستان ری که با حضور پرشور مردم شهیدپرور شهرری در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد گفت: اقتدار و ایستادگی بسیجیان مایه افتخار و غرور کشور است.

امام جمعه موقت شهرری بیان داشت: اقتدار و ایستادگی بسیجیان مایه افتخار و غرور کشور شده است و آنها با ایستادگی خود مقابل داعش این مهم را ثابت کردند.

ابراهیمی ضمن اظهار تأسف از حادثه رخ‌داده در غرب کشور، مردم و مسؤولان از همه اقشار را در سراسر ایران که بلافاصله بعد از نشر خبر آماده شدند و به صحنه آمدند، مورد تحسین قرار داد و گفت: ملت ایران، مردم سرپل ذهاب را مورد لطف خود قرار دادند.

وی گفت: حضور مقام معظم رهبری در منطقه و مدیریت و پیگیری ایشان باعث پیشبرد اهداف و امدادرسانی بیشتر شد و بسیجیان ما باید الگو و سرمشقشان این مقام والا که بدون هیچ ادعایی این محبت را بدون جبهه‌بندی بر اساس آموزه‌های دینی روا داشت، باشد و سیره ایشان را دنبال کنند.

امام جمعه موقت شهرری افزود: امروزه ما شاهد آن هستیم که اغلب افرادی که در کشور ما همواره در بدترین شرایط به صحنه آمدند و آماده‌ خدمت بدون هیچ چشم‌داشتی بودند و امدادرسانی کردند یا در جنگ‌های سوریه، یمن، عراق مقابل داعش راسخ ایستادند، بسیجیان هستند.

ابراهیمی با بیان اینکه اقتدار و ایستادگی بسیجیان مایه افتخار و غرور کشور شده است و تا آن‌ها هستند، کشور ما پابرجاست، گفت: توصیه قرآن و ائمه اطهار (ع)، عبادت بیهوده نیست بلکه تعیین مسیر و اقدام و عمل در راه خدا بسیار مورد اهمیت است.

وی تصریح کرد: بسیجیان ما این مفاهیم را در معرض دید گذاشتند؛ اگر فکر و عمل خدایی نباشد، نماز و روزه مقام انسان را بالا نخواهد برد.

امام جمعه موقت شهرری افزود: آل‌سعود با تجهیز آمریکا تلاش می‌کرد تا داعش را زنده نگه دارد ولی بسیجیان دنیای اسلام با دلاوری و عشق از بغداد تا نزدیکی شام تا پای جان پیش رفتند و افتخار و حماسه‌ای دیگر برای ملت ایران به یادگار گذاشتند.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد