تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1396 - 9:08
کد خبر : 17852

دشمن از فضای مجازی بر علیه مسائل دینی استفاده می‌کند

دشمن از فضای مجازی بر علیه مسائل دینی استفاده می‌کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از مینودشت, حجت الاسلام سیدحسین حسینی, ظهر امروز در سومین اجلاس استانی نماز با عنوان نماز و فضای مجازی اظهار داشت: هر اندازه فرهنگ نماز را گسترش دهیم از برکات آن در جامعه بهره‌مند خواهیم شد و نخستین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از مینودشت, حجت الاسلام سیدحسین حسینی, ظهر امروز در سومین اجلاس استانی نماز با عنوان نماز و فضای مجازی اظهار داشت: هر اندازه فرهنگ نماز را گسترش دهیم از برکات آن در جامعه بهره‌مند خواهیم شد و نخستین عامل, توجه به نماز, والدین هستند که باید فرزندان را به این امر توصیه کنند.

امام جمعه شهرستان مینودشت افزود: معلمان و مربیان می‌توانند نقش تاثیرگذاری در توجه و اقامه نماز داشته باشند, کما اینکه, حاکمیت اسلامی نیز باید از طریق رسانه‌ها, اهمیت, جایگاه و اقامه نماز را ترویج کند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: امروز دشمنان از فضای مجازی بر علیه اسلام و ایران و تضعیف دین در جوانان استفاده می‌کنند که ما هم نیز باید از ظرفیت‌های مثبت, فضای مجازی برای گسترش دین و نماز استفاده مطلوب کنیم.

امام جمعه شهرستان مینودشت با اشاره به نابودی داعش تاکید کرد: سزاوار است, جشن‌هایی در راستای نابودی داعش و پیروزی نیروهای مقاومت گرفته شود, زیرا اگر آنان پیروز می شدند, حقوق ائمه را تخریب می‌کردند.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس: هیچ عملی والاتر از نماز نیست

امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس هم در این مراسم گفت: بعد از ایمان به ذات خدا, هیچ عملی والاتر و برتر از نماز نیست.

آخوند عبدالباسط نوریزاد اظهار داشت: در راستای عمل به دین مبین اسلام, باید تلاش کرد و یکی از اعمالی که از جایگاه و اهمیت ویژه برخوردار است, نماز است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس افزود: مسلمانان باید همواره به رحمت الهی امیدوار باشند و در عین حال با ترک واجبات, چون نماز باید منتظر عذاب الهی نیز باشند.

آخوند نوریزاد تصریح کرد: نماز اظهار بندگی و عبودیت به خداوند متعال است و با توجه به اهمیت آن, نخستین چیزی که بعد از مرگ از انسان در قیامت سوال می‌شود, نماز است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: مسئولان الگو و نماد برای مردم هستند و نیاز است که در نماز جماعت, به ویژه نماز جمعه حضور داشته باشند و ترویج نماز و احکام الهی را به خوبی گسترش دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد