تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1396 - 17:33
کد خبر : 17705

طلاق و اعتیاد مهم‌ترین آسیب‌های فضای مجازی هستند

طلاق و اعتیاد مهم‌ترین آسیب‌های فضای مجازی هستند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سید مرتضی اسماعیلی طبا عصر امروز در نشست تخصصی آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی(سراب حقیقت) که در سالن همایش‌های دانشگاه علمی کاربردی برگزار شد،اظهار داشت: اگر به‌خوبی از فضای مجازی استفاده نشود و فرهنگ استفاده از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سید مرتضی اسماعیلی طبا عصر امروز در نشست تخصصی آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی(سراب حقیقت) که در سالن همایش‌های دانشگاه علمی کاربردی برگزار شد،اظهار داشت: اگر به‌خوبی از فضای مجازی استفاده نشود و فرهنگ استفاده از آن برای جامعه تبیین نشود با آسیب‌های زیادی روبرو می‌شویم.

وی افزود: طلاق و اعتیاد ازجمله مهم‌ترین آسیب‌های فضای مجازی است،برای استفاده مناسب از فضای مجازی ابتدا باید آموزش‌های مناسب داده شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم بیان کرد: امروز مردم تولیدکننده محتوا هستند و نقش مخاطب به آن صورت معنا ندارد و امروز کاربر داریم که پیام را در فضای مجازی تولید و مصرف می‌کند.

اسماعیلی طبا با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی و لزوم مقابله با آن عنوان کرد: اگر از فضای مجازی به‌خوبی استفاده نکنیم طلاق و مشکلات اجتماعی افزایش پیدا می‌کند و کشور با مشکل مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه در آموزش سواد رسانه‌ای خانواده نقش مهمی دارد و محور است، تصریح کرد : پخش شایعه و هتک حرمت و ارتباطات غیرشرعی از جمله آسیب‌های فضای مجازی است که باید برای مقابله با آن برنامه‌ریزی کرد.

اسماعیلی طبا افزود: مقام معظم رهبری بر شناخت و فعالیت در فضای مجازی تأکید ویژه‌ای دارند که برای مقابله با آسیب‌های این فضا باید به آن توجه شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد