تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 - 12:08
کد خبر : 17585

اسلام‌هراسی «هواوی» را مجبور به عقب‌نشینی کرد

اسلام‌هراسی «هواوی» را مجبور به عقب‌نشینی کرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری Global Times؛ هواوی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که سیستم هشداردهنده نماز فقط برای کاربران مسلمان خارجی طراحی شده و در گوشی‌های داخلی در چین فعال نیست. بیانیه هواوی پس

اسلام‌هراسی «هواوی» را مجبور به عقب‌نشینی کردبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری Global Times؛ هواوی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که سیستم هشداردهنده نماز فقط برای کاربران مسلمان خارجی طراحی شده و در گوشی‌های داخلی در چین فعال نیست.

بیانیه هواوی پس از آن صادر شد که شهروندان اینترنتی در چین ویدئوها و عکس‌هایی از تبلیغات یکی از محصولات هواوی منتشر می‌کردند که در آن زمانِ اقامه نماز صبح در مسجد نزدیک کاربر به وی یادآوری می‌شود.

این تبلیغ در پی اعتراضات صورت گرفته، از سایت هواوی و سایت‌های تبلیغاتی برداشته شد و بسیاری از کاربران چینی هواوی را به خاطر ارائه خدمات ویژه به مسلمانان، متهم کردند.

مسئولان هواوی نیز با اشاره به اینکه برخی با تحریف عمدی واقعیت‌ها در صدد برانگیختن حملات علیه این کمپانی هستند، اعلام کرد که به صورت قانونی این مسئله را پیگیری خواهند کرد.

هواوی با ارائه خدمات ویژه برای مسلمانان از جمله نسخه‌های دیجیتال قرآن در گوشی‌های تلفن همراه، مشتریان مسلمان زیادی به ویژه در اندونزی جلب کرده است/.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد