تاریخ انتشار : جمعه 26 آبان 1396 - 8:30
کد خبر : 17450

وقف یکی از کامل‌ترین مصداق صدقه است/ ۱۳۳ بیمارستان کشور موقوفه هستند

وقف یکی از کامل‌ترین مصداق صدقه است/ ۱۳۳ بیمارستان کشور موقوفه هستند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌اسلام و المسلمین علی محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در سخنرانی پیش خطبه نماز جمعه امروز تهران اظهار کرد: وقف یکی از کامل‌ترین مصداق صدقه جاریه است. حجت‌الاسلام محمدی

وقف یکی از کامل‌ترین مصداق صدقه است/ 133 بیمارستان کشور موقوفه هستندبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌اسلام و المسلمین علی محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در سخنرانی پیش خطبه نماز جمعه امروز تهران اظهار کرد: وقف یکی از کامل‌ترین مصداق صدقه جاریه است.

حجت‌الاسلام محمدی ادامه داد:‌ مسلمانان ایران و جهان به تبعیت از اهل بیت(ع) در طول تاریخ به سنت حسنه وقف عمل کرده و موقوفاتی را در کشور ایران اسلامی داشته‌اند.

رئیس سازمان اوقاف با اشاره به آثار و برکات وقف تصریح کرد: وقف خدمات متنوعی برای مردم ایران اسلامی از جمله درمانی داشته است؛ بیش از هزار و ۴۰۰ مرکز درمانی در سطح کشور به صورت مستمر و مداوم به مردم ارائه خدمات می‌کنند. همچنین ۱۳۳ بیمارستان کشور موقوفه هستند.

وی با بیان اینکه ۳۰ بیمارستان در سطح شهر تهران جزء موقوفات هستند، اضافه کرد: این مراکز درمانی موقوفه، به مردم خدمت می‌کنند. بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ موقوفات فرهنگی، علمی و پژوهشی داریم که مردم از آن بهره‌مند هستند.

این خبر در حال تکمیل است….

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد