تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1396 - 9:14
کد خبر : 17313

آمار طلاق در برخی شهرستانهای استان نگران کننده است

آمار طلاق در برخی شهرستانهای استان نگران کننده است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا حبیب الله خجسته پور روز چهارشنبه در کارگروه اجتماعی فرهنگی استان در سالن جلسات استانداری افزود: آسیب های اجتماعی در هم تنیده هستند و یک آسیب اجتماعی می تواند علت به وجود آمدن آسیب های دیگری باشد.وی اظهار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا حبیب الله خجسته پور روز چهارشنبه در کارگروه اجتماعی فرهنگی استان در سالن جلسات استانداری افزود: آسیب های اجتماعی در هم تنیده هستند و یک آسیب اجتماعی می تواند علت به وجود آمدن آسیب های دیگری باشد.
وی اظهار کرد: رفع آسیب ها و معضلات اجتماعی در حقیقت رفع تمام مشکلات جامعه خواهد بود.
وی بیان کرد: از طرفی اجرای اقدامات مثبت در جهت ورزش و نشاط در جامعه ، می تواند تاثیر بسزایی در جهت کاهش و رفع آسیب های اجتماعی داشته باشد.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات و آسیب های کودکان کار ، گفت:بسیاری از بزه های اجتماعی مرتبط با بحث کودکان کار است چرا که این قشر از جامعه در مناطق با بیشترین آمار طلاق و کمترین زمینه شادی و نشاط زندگی می کنند.
وی با اشاره به اینکه تلاش در راستای کاهش آسیب های اجتماعی نه تنها باید مورد توجه دستگاه های مربوطه قرار گیرد بلکه یک وظیفه انسانی است، افزود: در طرح تقسیم کار ملی برای هر آسیب اجتماعی یک دستگاه متولی مشخص شده و به ازای هر دستگاه متولی تعدادی دستگاه همکار در نظر گرفته شده است.
خجسته پور تاکید کرد: در لرستان علاوه بر تهیه بانک اطلاعاتی آسیب اجتماعی طلاق باید علل بومی و منطقه ای این پدیده جهت کاهش آمار مورد بررسی قرار گیرد.
وی بیان کرد:خجسته پور بر ضرورت توجه رفع مشکلات کودکان کار تاکید کرد و ادامه داد: تفکیک آمار کودکان کار از متکدیان بسیار ضروری است.
وی همچنین با تسیلت مصیبت وارده به زلزله زدگان کرمانشاه بیان کرد: تربیت کودک سالم و بانشاط در حقیقت تحویل والدین سالم و ماهر در مهارت های زندگی به جامعه است.
به گفته وی والدین توانمند در مهارت های زندگی آستانه تحمل بالاتری خواهند داشت و به سمت زندگی بانشاط و مسالمت بیشتری حرکت می کنند.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به ضرورت نشاط و شادابی دانش آموزان گفت: اعتباری از طرف وزارت کشور به آموزش و پرورش اختصاص یافته که در لرستان به ورزش دانش آموزان دختر اختصاص خواهد یافت.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان نیز گفت: در سال گذشته ۹۷ هزار و ۸۳۱ دانش آموز در طرح المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای شرکت کردند
خدانظر دریکوند افزود: طرح المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای از ۲۶ مهرماه آغاز تا ۹ ابان ماه ادامه داشته است و اختتامیه این طرح هفته پایانی اردیبهشت ماه سال ۹۷ برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه همه دانش آموزان مدارس در اجرای این طرح با نقش های مختلف مشارکت دارند، اظهار کرد: در سال گذشته ۹۰۵ مدرسه در این طرح شرکت داشتند.
دریکوند بیان کرد : پیش بینی می شود امسال یک هزار و ۵۰ مدرسه در این طرح با ۱۰۵ هزار دانش آموز تحت پوشش این طرح قرار گیرند.
۷۲۷۴/۶۰۶۰
خبرنگار:مریم نریمانی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد