تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1396 - 15:36
کد خبر : 17249

فضای مجازی فرصتی مغتنم برای اشاعه فرهنگ حجاب در جهان

فضای مجازی فرصتی مغتنم برای اشاعه فرهنگ حجاب در جهان

هانیه اسماعیلی مسئول غرفه «من حجاب را دوست دارم»، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) اظهار داشت: «من حجاب را دوست دارم» یک کمپین مردمی است و وابسته به هیچ موسسه، نهاد دولتی و غیردولتی نیست. اسماعیلی هدف اصلی از تشکیل این جنبش را گسترش امر حجاب در جامعه با صرف کمترین هزینه، انرژی

هانیه اسماعیلی مسئول غرفه «من حجاب را دوست دارم»، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) اظهار داشت: «من حجاب را دوست دارم» یک کمپین مردمی است و وابسته به هیچ موسسه، نهاد دولتی و غیردولتی نیست.

اسماعیلی هدف اصلی از تشکیل این جنبش را گسترش امر حجاب در جامعه با صرف کمترین هزینه، انرژی و وقت عنوان کرد و بیان داشت: افرادی که علاقه مند به امر به معروف هستند می توانند در این کمپین با حضور در فضای مجازی فعالیت داشته باشند.

مسئول غرفه «من حجاب را دوست دارم» با بیان اینکه این کمپین در تلگرام و ایسنتاگرام فعالیت‌های گسترده ای را صورت داده است، ادامه داد: کاربران این کمپین بیش از ۹۰ هزار نفر هستند وحتی افرادی را شامل می‌شود که به تازگی به دین مبین اسلام مشرف شده‌اند.

وی استفاده از فضای مجازی را برای گسترش امر به معروف‌هایی نظیر حجاب بسیار مؤثر برشمرد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه این کمپین توانسته جایگاه خوبی میان کاربردان داخلی و خارجی داشته باشد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد