تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1396 - 11:14
کد خبر : 17155

دوره های آموزشی « تبیین نقش نماز در سلامت اداری» در سمنان برگزار شود

دوره های آموزشی « تبیین نقش نماز در سلامت اداری» در سمنان برگزار شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا میرزائیان، رئیس شورای فرهنگی و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان امرو ز۲۲ ابان در دومین جلسه شورای فرهنگی این سازمان که با موضوع نماز، عفاف،

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا میرزائیان، رئیس شورای فرهنگی و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان امرو ز۲۲ ابان در دومین جلسه شورای فرهنگی این سازمان که با موضوع نماز، عفاف، حجاب، امربه معروف و زکات برگزار شد بر ضرورت برگزاری دوره های آموزشی « تبیین نقش نماز در سلامت اداری» در سطح این سازمان و ادارات وابسته تأکید کرد.
 میرزائیان با بیان اینکه با برگزاری این دوره ها اهمیت نقش نماز به خوبی تبیین می‌شود افزود:  
 تقدیر و تجلیل از فعالان نماز پرسنل سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها بر اساس شاخصهای ابلاغی ستاد اقامه نماز انجام شود.
 رئیس شورای فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ضرورت دارد مدیران دستگاه های اجرایی آموزش لازم با رویکرد مسئولیت اقامه نماز  و شیوه های دعوت به نماز در زمان مناسب را ببینند لذا در این راستا دوره آموزشی برای مدیران دستگاه ها نیز در دستور کار قرار دارد.
میرزائیان با اشاره به اینکه مفاد منشور عفاف و حجاب ابلاغی از حوزه نمایندگی ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی برای افراد جدیدالورود به سازمان تبیین و تشریح شود یاداور شد: کمیته ای از شورای فرهنگی به منظور بررسی و ارائه راهکارهای مفیدتر برای تبدیل عفاف وحجاب به فرهنگ عمومی و همگانی کردن آن تشکیل شود.
رئیس شواری فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: با هدف ترویج فرهنگ نماز  جشن تکلیف ویژه فرزندان سازمان نیز  برگزار شود.
منبع: خبرگزاری شبستان

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد