تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 - 7:40
کد خبر : 16608

اول آذرماه؛ آغاز مرحله آموزشگاهی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی

اول آذرماه؛ آغاز مرحله آموزشگاهی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی

علی مهدوی‌خواه، مسئول اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی بیان کرد: ثبت‌نام مرحله آموزشگاهی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در سطوح متوسطه اول و دوم ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر سراسر استان از مهرماه سال جدید

علی مهدوی‌خواه، مسئول اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی بیان کرد: ثبت‌نام مرحله آموزشگاهی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در سطوح متوسطه اول و دوم ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر سراسر استان از مهرماه سال جدید آغاز شده است.
وی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء، حفظ کل، اذان، مداحی، تفسیر نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و انشاء نماز از اول آذرماه به صورت هماهنگ در مدارس کل استان برگزار خواهد شد.
مهدوی‌خواه، برگزاری مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت بسیار حائز اهمیت برشمرد و عنوان کرد: فعالیت‌های قرآنی با محوریت مدرسه و حضور کلیه دانش‌آموزان در ترویج فرهنگ قرآنی تأثیر بسزایی دارد، لذا تلاش شده که این مسابقات باشکوه بیشتری برگزار شود.
وی با اشاره به اینکه گسترش فعالیت‌های قرآنی مهم‌ترین هدف برگزاری مسابقات قرآن است، اظهار کرد: برگزاری مسابقات در سطح آموزشگاهی، همه دانش‌آموزان را سر سفره قرآن می‌نشاند لذا توجه به نخبگان قرآنی به تنهایی تأثیری در فراگیری فرهنگ قرآنی ندارد.
وی با بیان اینکه سؤالات این دوره از مسابقات به صورت واحد طراحی شده است، ادامه داد: نفرات برتر مرحله آموزشگاهی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان هر مدرسه به صورت جداگانه در هفته آخر آذر اعلام و از برگزیدگان مرحله آموزشگاهی تجلیل خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد