تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1396 - 9:04
کد خبر : 16467

تمامی معاملات شهرداری سنندج در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت می شود

تمامی معاملات شهرداری سنندج در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا، علیرضا کاظمی روز یکشنبه در جلسه دوره آموزشی نحوه فعالیت در سامانه تدارکات الکترونیکی در سنندج اظهار کرد: شفافیت معاملات اداری شامل مزایده، مناقصه، معاملات جزیی و متوسط از مهمترین دغدغه مدیران شهرداری است و بر این اساس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا، علیرضا کاظمی روز یکشنبه در جلسه دوره آموزشی نحوه فعالیت در سامانه تدارکات الکترونیکی در سنندج اظهار کرد: شفافیت معاملات اداری شامل مزایده، مناقصه، معاملات جزیی و متوسط از مهمترین دغدغه مدیران شهرداری است و بر این اساس ثبت سامانه این معاملات راهکاری مناسب برای شفاف سازی و جلوگیری از فساد اداری است.
وی افزود: در این راستا تمامی مدیران و کارشناسان مالی آموزش های لازم در زمینه نحوه ثبت این معاملات سامانه فرا خواهند گرفت.
سرپرست شهرداری سنندج ادامه داد: بر اساس قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و همچنین مصوبه هیات وزیران تمامی دستگاه ها موظف هستند معاملات خود را در سامانه تداراکات الکترونیکی دولت ثبت کنند.
به گفته وی در مواردی که معاملات بوسیله ترک تشریفات انجام می شود و به برگزاری مزایده و مناقصه نیازی نیست، قرارداد این معاملات نیز در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت خواهد شد.
کاظمی در ادامه به اهداف این طرح اشاره کرد و گفت: تهیه بانک اطاعاتی جامع تامین کنندگان، دسترسی آسان به آمار و اطلاعات صحیح و به روز، توسعه عدالت و مبارزه با فساد اداری، ایجاد بازار رقابتی و توسعه تولیدات داخلی از جمله اهداف این کار است.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: امید بهمنی
۷۳۴۸/۶۱۰۸

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد