تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1399 - 6:08
کد خبر : 91371

لزوم ایفای نقش محوری مساجد در برنامه های فرهنگی و اجتماعی

لزوم ایفای نقش محوری مساجد در برنامه های فرهنگی و اجتماعی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد علی ارزنده در دیدار با امام جماعت مسجد حضرت علی بن ابیطالب (ع)، مسئول هیئت امام موسی بن جعفر (ع) و بسیج مداحان شهرستان بهار اظهار کرد: نقش هیئت‌ها و فعالان فرهنگی در برگزاری پر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد علی ارزنده در دیدار با امام جماعت مسجد حضرت علی بن ابیطالب (ع)، مسئول هیئت امام موسی بن جعفر (ع) و بسیج مداحان شهرستان بهار اظهار کرد: نقش هیئت‌ها و فعالان فرهنگی در برگزاری پر شکوه تر اعیاد و ایام الله فجر برجسته است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب که برگزاری دهه‌ی فجر، باید مثل برگزاری جشن نیمه‌ی شعبان باشد، گفت: این مراسم‌ها باید با شکوه برگزار و از این فرصت برای روشنگری پیرامون برخی انحرافات صورت گیرد زیرا مسجد و هیئت مکان‌های مقدسی هستند که نقش مهمی برای ورود به این مسئله دارد.

امام جمعه بهار با بیان اینکه فعالیت‌های خوبی در هیئت و مسجد پیرامون بحث شناخت سیر مطالعاتی کتب شهید مطهری صورت گرفته است، ادامه داد: شناخت و مطالعه کتب شهید مطهری برای جوانان یک امر ضروری و لازم است.

وی نقش بررسی سیر مطالعاتی کتب شهید مطهری و تأثیر مثبت و آموزنده این آثار در رشد و تعالی خانواده و جامعه اسلامی را مهم و انکار ناپذیر دانست و افزود: مطالعه و پرورش آثار شهید مطهری لازمه تعالی جامعه اسلامی است.

ارزنده با تاکید بر اینکه فعالیت هیئت‌ها و مساجد نباید به مراسم‌های عزاداری و جشن ختم شود بلکه کار فرهنگی باید انجام شود، افزود: این نقش هیئت‌ها در سالهای اخیر پر رنگ تر شده و توانسته‌اند با حضور فعال افراد متعهد و متخصص، وظیفه آشنا کردن جوانان با معارف و شناخت اسلام را انجام دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد