تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آبان 1396 - 11:54
کد خبر : 16261

پیروزی انقلاب اسلامی سد محکمی در برابر توطئه‌های دشمنان در منطقه بود

پیروزی انقلاب اسلامی سد محکمی در برابر توطئه‌های دشمنان در منطقه بود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی پیش از ظهر امروز در اجلاس سیمای عاشورا که با حضور جمعی از علمای تشیع و اهل تسنن در سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد به اهداف قیام امام حسین (ع)

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی پیش از ظهر امروز در اجلاس سیمای عاشورا که با حضور جمعی از علمای تشیع و اهل تسنن در سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد به اهداف قیام امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: «امربه‌معروف و نهی از منکر»، «حمایت از دین، اسلام و طریق حق» و مبارزه با ظلم از مهم‌ترین اهداف قیام امام حسین (ع) بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد بابیان اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر یکی از مسائل بسیار مهم است، تصریح کرد: این فریضه مهم در مقابل همه یکسان است به صورتی که در مقابل ظالمین و انسان‌هایی که در مسیر باطل هستند باید انجام شود و نباید نسبت به آن کوتاهی صورت گیرد.

امام‌جمعه یزد خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم ادامه‌دهنده راه امام حسین (ع) باشیم وظیفه‌داریم منکرات را نهی و جلوگیری و به تبلیغ معروف‌ها در میان اجتماع و خانواده خود بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه حرکت امام خمینی (ره) یک حرکت فرهنگی و مسالمت‌آمیز بود، افزود: امام (ره) با آگاه‌سازی مردم و بیان درس‌های قیام عاشورا آن‌ها را نسبت به اتفاقات آن زمان روشن کرد و مردم نیز با تبعیت از امام خمینی (ع) بدون استفاده از اسلحه، انقلاب اسلامی را به وجود آوردند.

ناصری یزدی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا و همدستانش علیه ایران به توطئه‌های گوناگون مثل ایجاد حساسیت بین شیعه و سنی و تحریک اقوام مختلف پرداختند ولی با مقاومت ایران به هیچ‌کدام از اهداف شومشان نرسیدند و در همه توطئه‌های خود تاکنون شکست خوردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد اضافه کرد: قبل از پیروزی انقلاب، اسرائیلی‌ها در منطقه به هر آشوبی که می‌خواستند دست می‌زدند بدون اینکه حتی یکی از کشورهای عربی که قدرتشان نسبت به آن‌ها بیشتر بود اقدامی علیه آن‌ها انجام دهد اما اکنون شاهد هستیم که با پیروزی انقلاب اسلامی اسرائیل نتوانسته که مقدار کوچکی از فلسطین را اشغال و به تصرف خود در بیاورد، این امر به‌ واسطه پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از آن‌هاست.

امام‌جمعه یزد با اشاره به جنایات آمریکا، اسرائیل و آل سعود در منطقه، گفت: این کشورها با همدستانشان مردم بی‌گناه را قتل‌عام می‌کنند و سپس ایران را به‌عنوان کشور ناامن کننده منطقه معرفی و ایرانی که باعث صلح در منطقه است را آشوب‌گر می‌نامند.

وی در پایان، اظهار داشت: باید مراقب باشیم که خدایی نکرده توطئه‌های دشمنان باعث نشود که عقیده پاک و اسلامی آن‌ها را از بین ببرند و باید به‌گونه‌ای متحد باشیم که دشمنان نتوانند به تحرکات خود در منطقه ادامه دهند و اقدامات شوم را ادامه دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد