تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1396 - 10:26
کد خبر : 15200

آموزه‌های قرآنی در رفتار افراد نمود یابد

آموزه‌های قرآنی در رفتار افراد نمود یابد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، خدانظر دریکوند پیش از ظهر امروز چهارشنبه در مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت استان گفت: برنامه های فرهنگی و پرورشی باید در جامعه منجر به ایجاد رفتارهای قرآنی شود. وی افزود: این برنامه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، خدانظر دریکوند پیش از ظهر امروز چهارشنبه در مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت استان گفت: برنامه های فرهنگی و پرورشی باید در جامعه منجر به ایجاد رفتارهای قرآنی شود.

وی افزود: این برنامه ها باید به نحوی باشد که یک شهروند مطلوب ایرانی اسلامی و تابع مقررات جمهوری اسلامی، در جامعه رشد یابد.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: توجه به حوزه پرورشی و برنامه های فرهنگی فقط نباید به حفظ و دفاع از آموزه های دینی منجر شود بلکه باید تنوع این برنامه ها به نوعی باشد که افراد باورمند به تربیت دینی در جامعه، پرورش یابند.

دریکوند با بیان اینکه برای تربیت افراد باورمند و کوشا در امور دینی نیاز به انواع مختلفی از آموزش است، گفت: کسانی که امروز در این مسابقات شرکت کرده اند نمود عینی تلاش در امور قرآنی و تربیتی هستند و آنچه ضرورت دارد این است که قرآن و نماز و عترت در رفتار ما نمود عینی بیابند.

وی اضافه کرد: ما باید در رفتارمان قرآنی بودن را نشان دهیم و نگاه مثبت به هویت دینی، اسلامی و ایرانی را طبق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در جامعه ترویج دهیم.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: دانش آموزان ما بر اساس برنامه های متنوع دینی، فرهنگی، تربیتی و …باید شهروند ایرانی اسلامی بودن را بیاموزند تا جابی که خادم و خائن را تشخیص بدهند، خود بزرگ بین و خودکم بین نباشند و در واقع دانش آموز خود واقع بین پرورش یابد.

دریکوند اظهار کرد: اگر در این زمینه ها حرکت کنیم بی شک نقاط ضعف ما برطرف و نقاط قوت تقویت می شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد