تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1396 - 11:01
کد خبر : 15094

اعلام فراخوان بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز در کردستان

اعلام فراخوان بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز در کردستان

مهدی طالبی، مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از اعلام فراخوان بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و  فضای مجازی» از امروز، ۲۵ مهرماه در کردستان خبر داد و اظهار کرد: شرکت کنندگان تا ۱۵ آبان ماه فرصت دارند تا مقالات خود را به

مهدی طالبی، مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از اعلام فراخوان بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و  فضای مجازی» از امروز، ۲۵ مهرماه در کردستان خبر داد و اظهار کرد: شرکت کنندگان تا ۱۵ آبان ماه فرصت دارند تا مقالات خود را به دبیرخانه اجلاس ارسال کنند.

وی با اشاره به محورهای بیست و ششمین اجلاس نماز افزود: تولید محتوای نماز برگرفته از آیات و روایات، تولید نرم‌افزارهای تلفن همراه و رایانه‌ای، توزیع و نشر محتواهای نماز و ایده‌ها و تجربیات موفق نمازی از محورهای این فراخوان است.

طالبی بیان کرد: در بخش تولید محتوای نماز برگرفته از آیات و روایات شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در رشته‌های نمایشی، طرح‌های گرافیکی، پادکست‌های صوتی و استیکرهای نمازی ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه در موضوع تولید نرم‌افزارهای تلفن همراه و رایانه‌ای این آثار در زمینه بازی و سرگرمی، فرهنگی و آموزشی و چند رسانه‌ای باید باشد، عنوان کرد: در بخش توزیع و نشر محتواهای نماز و ایده‌ها آثاری در زمینه شبکه‌سازی موضوع نماز در شبکه‌های  اجتماعی بین اشخاص حقیقی و حقوقی، نشر محتواهای نمازی از طریق ساخت وب سایت‌های تخصصی نماز، ایجاد کانال ها و گروه‌های تخصصی نماز در نرم‌افزارهای پیام‌رسان تلفن همراه، اشتراک‌گذاری و بازنشر محتوای نماز مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان با اشاره به مهلت ثبت نام در این اجلا و ارسال مقاله بیان کرد: علاقمندان تا ۱۵ آبان ماه سال جاری فرصت ارسال مقاله به دبیرخانه این جشنواره را دارند.

وی بیان کرد: نحوه ثبت نام در بیست و ششمین اجلاس «نماز و فضای مجازی» از طریق سامانهwww.namazportal.ir  است و زمان اعلام نتایج این همایش ۱۰ آذرماه از طریق سایت ستاد اقامه نماز است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان یادآور شد: به نفرات برگزیده رتبه‌های اول تا سوم در هر موضوع از محورهای فراخوان هدایای نقدی به همراه لوح تقدیر اهدا می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد