تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1396 - 8:19
کد خبر : 15073

استان لرستان ۶٠ شهید روحانی تقدیم انقلاب کرده است

استان لرستان ۶٠ شهید روحانی تقدیم انقلاب کرده است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز سه شنبه در همایش ائمه جمعه استان های خوزستان، کرمانشاه، همدان، ایلام و لرستان با موضوع مبانی تحکیم خانواده اسلامی در سالن جلسات کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: غفلت از خانواده آسیب

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز سه شنبه در همایش ائمه جمعه استان های خوزستان، کرمانشاه، همدان، ایلام و لرستان با موضوع مبانی تحکیم خانواده اسلامی در سالن جلسات کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: غفلت از خانواده آسیب و خطرات فراوانی به دنبال دارد و اگر غفلت شود جامعه به انحطاط و نابودی کشیده می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری نماز جمعه در ۱۸ شهر لرستان افزود: ۱۳ حوزه علمیه برادران با یکهزارو ۴۵٠ نفر طلبه برادر و ۱۳ مدرسه علمیه خواهران با یکهزارو ۶۵٠ طلبه خواهر مشغول تعلیم و تربیت و ارشاد جامعه هستند.
وی ادامه داد: تریبون نماز جمعه ظرفیت بسیار بالایی برای تحکیم و ارتقای خانواده است.
وی گفت: آمار ها نشان می دهد هر سال نرخ ولادت سیر نزولی داشته و طلاق سیر صعودی دارد.
آیت الله میرعمادی گفت: در سال ۹۴ تعداد ولادت ها در استان ۳۸ هزار و ۵۸۵ نفر بود اما در سال ۹۵ این تعداد به ۳۶ هزار و ۵۸۵ نفر رسیده است.
وی با اشاره به ایتکه آمار طلاق در لرستان در مقایسه با کشور بسیار پایین می باشد که علت آن زندگی عشایری و سنتی مردم است گفت: در سال ۹۴ تعداد سه هزار ۵۵١ نفر و در سال ۹۵ تعداد سه هزارو ۶٣٨ نفر طلاق گرفته اند.
آیت الله میرعمادی اضافه کرد: نداشتن آشنایی کافی دختر و پسر از یکدیگر و خانواده، بیکاری، اعتیاد، پایین بودن سطح تحمل افراد، پیشنهاد طلاق از سوی مشاوران ناآگاه خانواده از عوامل شکل گیری طلاق است.
همایش ائمه جمعه استان های خوزستان، کرمانشاه، همدان، ایلام و لرستات با مبانی تحکیم بنیان خانواده اسلامی با حضور ١٠٠ ائمه جمعه روزهای ٢۵ و ٢۶ مهرماه در خرم آباد برگزار می شود.
٣٢١٠/۶۰۶۰
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد