تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 مهر 1400 - 12:06
کد خبر : 137208

شکایات مردم از کارکنان پلیس اصفهان ۹۳ درصد کاهش یافت

شکایات مردم از کارکنان پلیس اصفهان ۹۳ درصد کاهش یافت

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: پلیس، یکی از دستگاه‌های خدمت‌رسان به مردم است و به جرأت می‌توان گفت که نسبت به سایر دستگاه‌های دیگر بیشترین خدمات را

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: پلیس، یکی از دستگاه‌های خدمت‌رسان به مردم است و به جرأت می‌توان گفت که نسبت به سایر دستگاه‌های دیگر بیشترین خدمات را به مردم ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه دفتر نظارت همگانی پلیس و سامانه تلفنی ۱۹۷ در راستای رویکرد پاسخگویی نیروی انتظامی و رسیدگی سریع به مطالبات مردمی راه‌اندازی شده است، گفت: این سامانه به منزله پل ارتباطی مردم با فرماندهان نیروی انتظامی به شمار می‌آید و از زمان راه‌اندازی آن تاکنون دستاوردهای ارزشمندی درجهت اصلاح اشکالاتی که در روند خدمت‌رسانی پلیس وجود داشته به دست آمده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: کارشناسان سامانه دفتر نظارت همگانی پلیس نظرات مردمی را در قالب ۴ موضوع انتقادات، شکایات، پیشنهادات و تقدیر و تشکر از عملکرد ماموران پلیس جمع‌آوری کرده و در کمترین زمان ممکن به این نظرات رسیدگی می کنند و پاسخ لازم را به شهروندان ارائه می کنند.

وی تصریح کرد: در کنار این سامانه جلسات ملاقات مردم با فرماندهان انتظامی نیز به صورت هر دو هفته یک بار در دفتر نظارت همگانی برگزار و در این جلسات ضمن دیدار چهره به چهره به صورت آنی به مشکلات و درخواست های مردم در حوزه نظم و امنیت رسیدگی می شود.

دستاوردهای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی پلیس در کرمان به روایت تصویرراه‌اندازی نرم‌افزار «پلیس‌من» در آذربایجان‌غربی بر هوشمندسازی ناجا کمک می‌کندنماینده ولی‌فقیه در کردستان: پلیس نماد امنیت و آرامش است

سردار میرحیدری گفت: امسال هم باوجود اینکه بدلیل شیوع بیماری کرونا با محدودیت‌هایی در جامعه روبه‌رو بودیم اما با این حال برای اینکه کار مردم زمین نماند برنامه ملاقات‌های مردمی در دفتر نظارت همگانی را تعطیل نکردیم و سعی شد تا این ملاقات‌ها با شیوه نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و حضور محدود شهروندان برگزار شود.

وی از برگزاری ۳۵ جلسه ملاقات مردمی فرماندهان انتظامی در دفتر نظارت همگانی پلیس استان طی نیمه نخست سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: در همین مدت ۳۲ هزار و ۳۰۲ مورد تماس با سامانه تلفنی ۱۹۷ برقرار شده که این میزان تماس‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۲ درصدی همراه بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در این بازه زمانی میزان انتقادات شهروندان از عملکرد کارکنان پلیس ۲۱ درصد کاهش داشته تاکید کرد: اما نکته حائز اهمیت کاهش ۹۳ درصدی شکایات مردمی از عملکرد کارکنان فرماندهی انتظامی استان اصفهان است که نشان می‌دهد این کارکنان در رعایت حقوق شهروندان و کسب رضایتمندی انان تلاش بیشتری را انجام دادند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد