تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1400 - 11:15
کد خبر : 147597

دعوت آیت‌الله ناصری از مردم برای اقامه نماز باران در اصفهان/ درب خانه امام زمان(عج) یابن‌الحسن بگویید + فیلم

دعوت آیت‌الله ناصری از مردم برای اقامه نماز باران در اصفهان/ درب خانه امام زمان(عج) یابن‌الحسن بگویید + فیلم

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آیت‌الله محمدعلی ناصری با اشاره به اقامه نماز باران در اصفهان اظهار داشت: عده‌ای از آقایان نزد من آمدند و برای نماز باران دعوت کردند، الحمدلله رب العالمین نماز اقامه می‌شود و

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آیت‌الله محمدعلی ناصری با اشاره به اقامه نماز باران در اصفهان اظهار داشت: عده‌ای از آقایان نزد من آمدند و برای نماز باران دعوت کردند، الحمدلله رب العالمین نماز اقامه می‌شود و به امید خداوند متعال مورد عنایت امام زمان(عج) نیز قرار می‌گیرد و به دنبال آن جمعیتی از مومنین و علاقه‌مندان به ولایت هم خوشحال می‌شوند.

وی ادامه داد: این حقیر سراپا تقصیر نیز به محض اطلاع از ساعت اقامه نماز باران، این نماز را اقامه می‌کنم. لازم به ذکر است که بنده قدرت زیادی نداشته، نمی‌توانم راه بروم و اگر شرایط مهیا بود در اقامه جمعی‌ نماز باران شرکت می‌کردم.

در سکانس نماز باران “ولایت عشق” چه گذشت؟/ معجزه‌ای که رخ داد، اشک‌هایی که سرازیر شد + فیلمهواشناسی ایران ۱۴۰۰/۰۹/۱۷؛ آغاز بارش برف و باران در ۱۱ استان/ هشدار ‌آب‌گرفتگی و کولاک برفبارش برف و باران در جاده‌های ۶ استان

استاد اخلاق و عرفان حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: بنابراین در زمان اقامه نماز به صورت فردی وضو گرفته و نماز خود را نشسته می‌خوانم، همچنین شرکت در دعای مردم هم دارم. فراموش نشود که درب خانه امام زمان(عج) یابن‌الحسن بگویید و این امر هرگز فراموش نشود. خداوند را قسم می‌دهم به حضرت محمد و آل محمد(ص) که آبروی اهل علم حفظ شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد