تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1396 - 11:20
کد خبر : 14749

مواد به کار رفته در بمب های شیمیایی به خورد مردم بهار داده می شود

مواد به کار رفته در بمب های شیمیایی به خورد مردم بهار داده می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، مجمع عالی بسیج با حضور بسیجیان و مسئولین ادارات دولتی در فرهنگسرای آیت الله بهاری برگزار شد. این مجمع با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و با موضوع کاهش طلاق در شهرستان برگزار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، مجمع عالی بسیج با حضور بسیجیان و مسئولین ادارات دولتی در فرهنگسرای آیت الله بهاری برگزار شد. این مجمع با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و با موضوع کاهش طلاق در شهرستان برگزار شد.

در این جلسه به برخی دلایل طلاق در شهرستان اشاره شد و طرحی جهت کم کردن این آسیب در شهرستان از سوی مجمع قرائت شد که در آن برای تعدادی از ادارات که مرتبط با این موضوع هستند وظایفی تعریف شده بود.

رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان بهار در جلسه مجمع گفت: بر اساس گزارش دادگستری نرخ طلاق در شهرستان بهار یک به هفت و نیم است که این نرخ با توجه به شکل سنتی و مذهبی بودن شهر بهار آمار بالایی است و باید در مورد آن اقدامی عملی صورت گیرد.

یوسف گلشنی در ادامه به برخی جلسات شورای فرهنگ عمومی و مصوبات آن اشاره کرد و گفت: ما نیازمند کار عملی در این زمینه هستیم و باید ارگان ها به طور عملیاتی تر در موارد و مسائل وارد شوند.

گلشنی در ادامه به وجود کارخانه های آلاینده در شهرک صنعتی بهاران اشاره کرد و گفت: کارخانه های آلاینده شهرک صنعتی بهاران so3 و so4  و H2SO4  که در  بمب های شیمیایی استفاده می شود؛ به خورد مردم بی پناه شهر بهار می دهند.

وی گفت: با وجود ورود فرمانداری، محیط زیست و دیگر دستگاههای مرتبط تاکنون نتیجه مطلوبی حاصل نشده است و در صورت ادامه زندگی مشقت بار شهروندان بهاری، مجمع عالی بسیج شهرستان تصمیمات دیگری اتخاذ خواهد نمود.

وی ادامه داد: شهرستان بهار از لحاظ ایثار و شهادت بالاترین شاخصه را در استان دارد. این شهرستان ۷ درصد جمعیت استان را داراست اما قریب به ۱۲ و نیم درصد شهادت، جانبازی و مدافعین حرم استان را به خود اختصاص داده است. آیا این مردم حقشان است که از چنین مشکل زیست محیطی رنج ببرند.

وی در ادامه گفت: ما به عنوان مجمع عالی بسیج هر مشکلی وجود داشته باشد مطالبه گری خواهیم کرد و از مردم نیز می خواهیم که مشکلات خود را به مجمع انتقال دهند تا بتوانیم وارد کار شده و مشکلات را با تعامل با مسئولین حل کنیم. ما در مقابل مسئولین نیستیم بلکه در کنار آنها هستیم و تمام تلاشمان را می کنیم که به عنوان بازوان مشورتی مسئولین وارد عمل شویم. مسئولین هم باید این را به عنوان یک فرصت تلقی کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد