تاریخ انتشار : جمعه 29 تیر 1397 - 18:27
کد خبر : 37106

حجاب و عفاف؛ سلاح امروز زنان ایرانی

حجاب و عفاف؛ سلاح امروز زنان ایرانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از کانون خبرنگاران نبأ، ایکنا، برنامه تریبون آزاد با موضوع «چرا حجاب» پیش از ظهر امروز همزمان با دهه کرامت و به مناسبت هفته عفاف و حجاب از سوی حوزه بسیج حضرت معصومه(س) در قرچک برگزار شد.در این برنامه دختران جوان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از کانون خبرنگاران نبأ، ایکنا، برنامه تریبون آزاد با موضوع «چرا حجاب» پیش از ظهر امروز همزمان با دهه کرامت و به مناسبت هفته عفاف و حجاب از سوی حوزه بسیج حضرت معصومه(س) در قرچک برگزار شد.
در این برنامه دختران جوان و نوجوان قرچکی هر یک به بیان استدلال ها و دلایل خود برای انتخاب حجاب پرداختند.
در این میان، خاطرات چادری شدن یک دختر نوجوان، دستاورد سفر راهیان نور، نشان دادن راه حق توسط شهید رسول خلیلی و تأثیرات آن شهید بر زندگی اش و اینکه زندگی اش را مدیون آن شهید هست، بسیار درخور توجه بود.
یکی از این جوان ها در این برنامه با بیان اینکه حجاب ما اجبار نیست، گفت: با توجه به اینکه امروز در جامعه با جنگ نرم دشمن رو به رو هستیم باید بدانیم که جنگ امروز سلاح نمی خواهد بلکه حجاب و عفاف می خواهد، دشمن برای زنان خانواده و مادران ما نقشه دارد که عفاف و حیا را از میان ما بردارد.
وی اضافه کرد: چون مادر ستون اصلی خانه است ما باید در مقابل تمام دسیسه های دشمن با حجاب برترمان که ارثیه حضرت زهرا(س) و هدیه حضرت زینب(س) است در جامعه حضور پیدا کنیم و فریاد بزنیم که زن شکوه خانواده هست.
دختر دیگری نیز ابراز کرد: همه ما در زندگی اولویت هایی داریم که حفظ حجاب و عفت مهمترین آن است، نباید حجاب و پوششمان را که اهم زندگی یک بانو است را فدای حرف های برخی از دلسوزنماهای داخلی کنیم.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد