تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1396 - 10:21
کد خبر : 14730

وعده مسئولان برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی بردخون عملی نشد

وعده مسئولان برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی بردخون عملی نشد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدجواد عاشوری در خطبه‌های این هفته نماز بردخون با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: بخشداری مردمی و ولایتمدار برای بردخون انتخاب شود.  وی افزود: با توجه به اینکه بخشدار بردخون استعفاء داده

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدجواد عاشوری در خطبه‌های این هفته نماز بردخون با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: بخشداری مردمی و ولایتمدار برای بردخون انتخاب شود. 

وی افزود: با توجه به اینکه بخشدار بردخون استعفاء داده است، انتظار می‌رود استاندار بوشهر شخصی را برای بخش بردخون انتخاب کند که مدافع حقوق مردم باشد نه اینکه در خط جناحی و سیاسی حرکت کند. 

عاشوری اضافه کرد: بخشدار آینده بردخون باید ولایتمداری محض داشته باشد و برای حل مشکلات مردم تلاش کند و همواره رضایت خدا را در نظر بگیرد.

لزوم ترویج امر به معروف

امام جمعه موقت بردخون به موضوع امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف امام حسین در قیام عاشورا اصلاح دین جدش و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بود که ما نیز باید در این مسیر حرکت کنیم. 

وی پیوند اولیاء و مربیان را مهم دانست و ابراز داشت: رابطه خانه و مدرسه ارتباطی دو طرفه است تا تعلیم و تربیت رشد کند. 

عاشوری ادامه داد: ارتباط خانه و مدرسه به‌عنوان دو نهاد تربیتی بهترین فرصت برای همدلی و همکاری اولیا و مربیان است تا با مشارکت هم انسان هایی متعهد و متخصص پرورش دهند. 

فوتبال بردخون متولی ندارد

خطیب جمعه بردخون با گرامیداشت روز تربیت بدنی و ورزش  گفت: مسؤلان و متولیان وررش نسبت به انتخاب رئیس هیئت فوتبال بخش اقدام کنند زیرا ۴ تیم فوتبال بردخون در لیگ‌های استانی و شهرستانی حضور دارند اما متولی فوتبال در منطقه نداریم. 

عاشوری با بیان اینکه اگر مسؤلان شهرستان از گلایه ناراحت نمی‌شوند، اظهار داشت: چرا در کل شهرستان و استان و همه شهرها و روستاها زمین مینی فوتبال وجود دارد اما بردخون فاقد این زمین است.  

لزوم نظارت بر قیمت‌ها

امام جمعه بردخون خواستار تغییر نگاه مسؤلان شهرستان به بخش بردخون شد و افزود: شش میلیارد ریال برای نور استادیوم شهید زنگباری مصوب شد اما تاکنون اختصاص نیافته است و قول احداث سالن ورزشی بانوان داده شد اما این فضا به مرکز شهرستان اختصاص یافت. 

عاشوری یاوه‌سرایی دشمنان را نسبت به سپاه محکوم کرد و گفت: بدخواهان با سپاه دشمنی دارند زیرا سپاه مایه اقتدار کشور است و همه مردم ایران سپاهی هستند. 

امام جمعه موقت بردخون به گرانی اجناس اشاره و خاطر نشان کرد: روز به روز بر قیمت اجناس و مواد ضروری مردم افزوده می شود که مسؤلان باید نظارت بیشتری بر قیمت کالا و خدمات داشته باشند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد