تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1400 - 14:01
کد خبر : 147208

مکتب شهید سلیمانی، مکتب جهاد است/ برگزاری یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی در قشم

مکتب شهید سلیمانی، مکتب جهاد است/ برگزاری یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی در قشم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دهه مکتب حاج قاسم، بیان کرد: شهید سلیمانی دلسوز تمام بشریت بود و مکتب جهادی و جهانی وی برای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دهه مکتب حاج قاسم، بیان کرد: شهید سلیمانی دلسوز تمام بشریت بود و مکتب جهادی و جهانی وی برای دست یافتن همه انسان‌ها به عدالت و برابری و مبارزه با استکبار بود.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته سیره اهل بیت (ع) بود و یاد و نام این بزرگوار هم زنده‌کننده روش زندگی اهل بیت (ع) برای رسیدن به جهانی عادلانه و معنوی است.

امام جمعه شهرستان قشم تاکید کرد: باید با فضاسازی مناسب محیط شهری، نصب تابلو در معابر، نامگذاری مدارس، مجتمع‌های فرهنگی، پایگاه‌های بسیج و بخش های مختلف جزیره به نام این شهید زنده، دهه بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه  قشم نیز در این نشست گفت: سردار سلیمانی قریب به ۴۰ سال در مکتب امام و رهبری رشد و نمو یافت و در راستای دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب تلاش کرد و تمام آزادی‌خواهان جهان به نقش موثر سردار دل‌ها در مبارزه با ظلم و استکبار اذعان دارند. ملت ایران چه در ایام حیات و چه بعد از شهادت سردار سلیمانی همچنان برای این شخصیت وارسته و نمونه احترام قائل هستند.

سرهنگ حجت امیری کیا با تاکید براینکه با پاسداشت یاد شهدا به دشمنان خواهند فهمید که انقلاب همچنان پویا و زنده است، افزود: مردم  ایران همیشه به نظام، انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا وفادار خواهند بود.

وی در ادامه به برنامه‌های سالروز شهادت سردار سلیمانی پرداخت و گفت: در این راستا تولید و پخش آثار هنری در فضای مجازی با همکاری سپاه و حوزه های فرهنگی و هنری شهرستان، نشست‌هایی با عناوین سردار سلیمانی و نقش ایران در محور مقاومت، برگزاری یادواره‌های مختلف با عنوان سردار سلیمانی و شناخت شهدای مقاومت در شهرها، روستاها و محله‌های مختلف قشم، غبارروبی گلزار شهدا و چندین برنامه دیگر از جمله برنامه‌های سالروز شهادت سردار سلیمانی است.

سرهنگ امیری‌کیا در ادامه از تمامی ادارات و دستگاه‌ها خواست در سالروز شهادت سردار سلیمانی نسبت به فضاسازی مناسب اقدام کنند و مکان‌ها و معابری در شهرها، بخش‌ها و روستاهای قشم به‌نام شهدای مقاومت نام‌گذاری شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد