تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 11:56
کد خبر : 146956

رتبه‌بندی معلمان خواسته به حق فرهنگیان است

رتبه‌بندی معلمان خواسته به حق فرهنگیان است

 شیوا قاسمی پور، امروز یکشنبه در همایش دومین پیش اجلاسیه نماز دانش آموزی شهرستان سروآباد با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز در زندگی افراد، اظهار کرد: در سند تحول بنیادین و در اسناد تربیتی، تقویت دین یکی از حوزه های مهم تعلیم و تربیت محسوب می شود. قاسمی پور با بیان اینکه یکی از

 شیوا قاسمی پور، امروز یکشنبه در همایش دومین پیش اجلاسیه نماز دانش آموزی شهرستان سروآباد با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز در زندگی افراد، اظهار کرد: در سند تحول بنیادین و در اسناد تربیتی، تقویت دین یکی از حوزه های مهم تعلیم و تربیت محسوب می شود.

قاسمی پور با بیان اینکه یکی از ارکان مهم آموزش و یادگیری فرایض دینی، اقامه نماز است؛ گفت: فعالیت های حوزه قرآن، عترت و نماز از برنامه های اصلی و مهم آموزش و پرورش به حساب می آید.

وی افزود: اقامه نماز بهترین راه گفتگو و شکرگزاری نعمت های خدواند است که باید در دانش آموزان درونی شود.

نماینده مردم فرهیخته مریوان و سروآباد در پایان سخنان خود به لایحه رتبه بندی معلمان نیز اشاره کرد و گفت: رتبه‌بندی معلمان خواسته بحق و دیرینه فرهنگیان معزز است و ان شاالله به زودی تصویب این لایحه نتایج بسیار خوبی در آموزش و پرورش ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در دومین پیش اجلاسیه نماز دانش آموزی شهرستان سروآباد، قرآن و نماز را بهترین مولفه برای نهادینه سازی امر تربیت و معرفت در دانش آموزان عنوان کرد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در ادامه با بیان اینکه یکی از ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین، ساحت دینی و اخلاقی است، گفت: هیچ مولفه ای موثرتر از نماز و قرآن برای نهادینه سازی امر تربیت و معرفت و شناخت در دانش آموزان نیست.

وی با اشاره به این که افراد مستعد، باسواد و دارای کلام نافذ و بیان رسا بهتر می‌توانند در جذب و دعوت کودکان به اقامه نماز نقش آفرینی کنند؛ گفت: اقامه نماز و بسترسازی در راستای آن وظیفه مدیران، معلمان و مربیان است که دانش آموزان را به اقامه نماز علاقه مند سازند.

وی در این مراسم که جمع کثیری از قرآن دوستان و مدیران و مربیان مدارس نیز حضور داشتند بیان کرد: پیوند و اتحاد مسجد، خانه و مدرسه باعث گسترش ارتباط و انس دانش آموزان با قرآن و واجبات دینی از جمله نماز می شود و امروز استحکام این پیوند بیشتر از هر زمان دیگری احساس می شود.

 انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد