تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1396 - 3:35
کد خبر : 14670

بررسی فساد اداری در دستور کار فراکسیون شفاف سازی/ عملکرد دیوان محاسبات و بانک‌ها در فراکسیون ارائه شد

بررسی فساد اداری در دستور کار فراکسیون شفاف سازی/ عملکرد دیوان محاسبات و بانک‌ها در فراکسیون ارائه شد

«قاسم میرزایی نکو» سخنگوی فراکسیون شفاف سازی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، پیرامون انتخابات هیات رییسه این فراکسیون گفت:  سال دوم فعالیت فراکسیون شفاف‌سازی با انتخابات هیات رییسه آغاز شد. آقای صادقی در جلسه رای گیری، گزارشی از مجموعه عملکرد فراکسیون و پیگیری های که انجام شده بود، ارایه کردند.  او ادامه

«قاسم میرزایی نکو» سخنگوی فراکسیون شفاف سازی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، پیرامون انتخابات هیات رییسه این فراکسیون گفت:  سال دوم فعالیت فراکسیون شفاف‌سازی با انتخابات هیات رییسه آغاز شد. آقای صادقی در جلسه رای گیری، گزارشی از مجموعه عملکرد فراکسیون و پیگیری های که انجام شده بود، ارایه کردند. 

او ادامه داد: اصول فراکسیون شفاف سازی بر سیاسی برخورد نکردن است. مبنای کار ما در این فراکسیون شفاف سازی است و بر همین اساس در حال حاضر  پنج نفر از اعضای کمیسیون اصل۹۰ در این فراکسیون حضور دارند. 

او با تاکید بر اینکه "در انتخابات هیات رییسه آقای کواکبیان، شیران، بحرینی در کنار آقای صادقی به عنوان رییس حضور داشتند" تصریح کرد:  من به عنوان سخنگوی فراکسیون انتخاب شدم. 

سخنگوی فراکسیون شفاف سازی متذکر شد: از جمله مورادی که در گزارش سالیانه فراکسیون مطرح شد، بررسی عملکرد دیوان محاسبات و بانک ها بود. همچنین سعی شد در یک سال عمر فراکسیون شفاف سازی فساد اداری در سطح کشور را بررسی کنیم. از مهم ترین اهداف ما برای ورود به این جریان مقابله با قاچاق است. 

میرزایی نکو در خاتمه گفت: فراکسیون شفاف سازی چند پرونده مهم را برای سال دوم خود در دست بررسی دارد که مهم ترین آن بحث تحقیق و تفحص از حساب های قوه قضاییه است. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد