تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 - 8:49
کد خبر : 146656

شهید مهدى مرادى: خواهران! حجاب شما سلاحی قوی مقابل دشمن است

شهید مهدى مرادى: خواهران! حجاب شما سلاحی قوی مقابل دشمن است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت… «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

۳۶۰۳/ تبرک لحظاتمان با شهید مهدى مرادى؛

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فى سبیل الله باموالهم و انفسهم اولئک هم الفائزون

سلام و درود فراوان و عرض ارادت بر یگانه منجى عالم بشریت آقا امام زمان(عج) و با درود و لبیک بر فرماندهى کل قوا امام خمینى عزیز و با آرزوى شادى ارواح طیبه شهداى عزیز اسلام و با آرزوى شفاى عاجل مجروحین و معلولین عزیز و با آرزوى آزادى دلیرمردان اسیر.

شاید با خواست خدا ریخته شدن خون من موجب آمرزش گناهانم و پیشرفت اسلام شود انسان باید از فراز و نشیب‌ها عبور کند و سرانجام خدا را ملاقات نماید انسان در طول زندگیش هر لحظه در برابر آزمایش از طرف پروردگارش قرار می‌گیرد و ارزش هر کس بستگى به آن دارد که چگونه از این امتحانات سرافراز بیرون آید؟

حال خدایا خودت این قوت و توانایى را به من بده تا بتوانم این وظیفه‌اى را که به گردن دارم در راه رضاى تو به درستی انجام دهم.

 پدر و مادر خوب و عزیزم خداوند شما را صبر دهد؛ از اینکه در طول زندگى نتوانستم حق شما را ادا کنم معذرت می‌خواهم و از شما مى‌خواهم در نبود من بی‌تابی نکنید و به یاد حضرت زینب(س) بیافتید که در روز عاشورا آقا امام حسین(ع) را هدیه داد و خود به اسیرى رفت و آخر هم خار چشم دشمنان شد. بعد از من کارهایتان زینب‌گونه باشد و هر وقت ناراحت شدید به یاد آن لحظه‌اى گریه کنید که حضرت زینب (س) به قتلگاه آمد و مظلومیت برادر و بدن بدون سر او را دید.

از برادرانم مى خواهم که قدر همدیگر را بدانید و مواظب خودتان باشید مبادا در غفلت بسر ببرید. خواهران عزیزم اگر مى‌خواهید دنباله رو راه من باشید پس چادرتان را سلاح بدانید و حجابتان را حفظ کنید.

برادران و خواهران عزیزم تا می‌توانید به پدر و مادر نیکى کنید و مبادا باعث ناراحتی‌شان شوید از اقوام و خویشان و دوستان طلب مغفرت کنید و تقاضا دارم به خاطر کم توجهى نسبت به آنان مرا ببخشید.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد