تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مهر 1396 - 15:55
کد خبر : 14653

دستگاه های اجرایی علت کم کاری فرهنگی کمبود منابع مالی می دانند

دستگاه های اجرایی علت کم کاری فرهنگی کمبود منابع مالی می دانند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، نعمت الله فیاض رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت ازحقوق شهروندی، عفاف و حجاب که در فرمانداری برگزار شد با اشاره به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، نعمت الله فیاض رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت ازحقوق شهروندی، عفاف و حجاب که در فرمانداری برگزار شد با اشاره به نیاز جامعه به امور فرهنگی گفت: فرهنگ مساله اصلی جامعه اسلامی است که به دلیل مشکلات مالی دستگاه های اجرایی از اجرای برنامه فرهنگی سر باز می زنند.

فیاض با اشاره به آسیب های فضای مجازی افزود: فضای مجازی به عنوان ابزاری قوی امروز در اختیار همه قرار گرفته است و متاسفانه از این ظرفیت به صحیح استفاده و نظارت کافی اعمال نمی شود.

وی تصریح کرد: در دوسال اخیر عده ای از نخبگان و شهروندان عملکرد اداره ها را منصفانه و غیر منصفانه نقد می کنند که تا کنون برای پاسخگویی به افکار عمومی از سوی دستگاه ها جوابیه مناسب صادر نشده است و مردم با سردر گمی بسیار مواجه هستند.

رئیس اداره ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: در این فضای با بحث های گوناگون شاهد لطمه زدن به حیثیت افراد حقیقی و حقوقی هستیم که لازم است برای پاسخگویی به این افراد در ستاد صیانت از حقوق شهروندی تدابیر لازم و برای این آسیب ها تصمیم گیری شود.

فیاض ادامه داد: برای رعایت حقوق شهروندی لازم است از توان نشریات و رسانه های محلی استفاده و از این ظرفیت جهت آموزش حقوق شهروندی به جامعه را واگذار کنیم تا جامعه به سمت تعالی حرکت کند.

مشکل بی حجابی با همایش و بنر حل نمی شود

سپس فریبا دلشادی رئیس پارلمان مشورتی بانوان تربت جام با اشاره به وضعیت عفاف و حجاب در جامعه بیان داشت: در چند سال اخیر وضع بد حجابی خیلی افزایش یافته است که فقط با برگزاری همایش و نصب بنر در جامعه حل نمی شود.

دلشادی افزود: پارلمان مشورتی بانوان تربت جام آمادگی کمک به دستگاه اجرایی ازطریق کمیسیون های فعالی که ایجاد کرده همکاری نماید و مشورت های لازم را ارائه کنند.

وی ادامه داد: فرافکنی بین اداره ها باعث شد که قانون ابلاغی عفاف و حجاب که در ۲۸ ماده ارسال شده است اجرایی نشود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد