تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آذر 1400 - 15:04
کد خبر : 146229

ائمه جمعه با تدبیر و وحدت در مسیر تقویت نظام با مردم صحبت کنند

ائمه جمعه با تدبیر و وحدت در مسیر تقویت نظام با مردم صحبت کنند

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در گردهمایی فصلی ائمه جمعه و مسئولین ستادهای نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد که در دهدشت برگزار شده بود اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک گوهر گرانبهایی است که با رنج‌ها و خون‌های زیادی به دست آمد. وی با بیان اینکه دشمنان از بدو پیروزی انقلاب تاکنون در صدد توطئه برای نظام

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در گردهمایی فصلی ائمه جمعه و مسئولین ستادهای نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد که در دهدشت برگزار شده بود اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک گوهر گرانبهایی است که با رنج‌ها و خون‌های زیادی به دست آمد.

وی با بیان اینکه دشمنان از بدو پیروزی انقلاب تاکنون در صدد توطئه برای نظام هستند گفت: علت آن عزت و عظمت این انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران مربوط به یک جغرافیای خاص نیست، این انقلاب مقابل همه جبهه استعمار و استکبار قرار گرفته و مبارزه میکند.

حسینی نگهداری از این انقلاب را مهم خواند و بیان کرد: یکی از پایگاه‌های اثربخش برای حفظ آن تریبون و ستاد نماز جمعه است.

وی پایگاه‌های نماز جمعه را یک قلعه نفوذناپذیر عنوان و اظهار کرد: دشمن این جریان را فهمیده و به انواع گوناگون در تلاش برای تضعیف این جایگاه است.

حسینی یکی از دلایل مقاومت انقلاب در سختی‌ها را وجود تریبون‌های و پایگاه‌های نماز جمعه و حضور مردم در صحنه‌ها عنوان و افزود: اجتماع هفتگی نماز جمعه باعث آگاهی مردم و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده است.

 وی ائمه جمعه را زبان مردم و حاکمیت عنوان و اظهار کرد: حکومت ما حکومت اسلامی هست لذا باید با تدبیر و وحدت در مسیر تقویت نظام و ملت با مردم صحبت کنیم که دشمن از صحبت‌های ما سوءاستفاده نکند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، در پایان این نشست از ائمه جمعه و مسئولین ستادهای نماز جمعه استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد