تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 - 15:19
کد خبر : 146043

ضرورت اهتمام مدیران برای حمایت از سرمایه گذاری و رفع موانع تولید

ضرورت اهتمام مدیران برای حمایت از سرمایه گذاری و رفع موانع تولید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر؛ سید محمدتقی شاهچراغی پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه سه‌شنبه‌های اقتصادی گفت: فلسفه حضور مسئولین در بین مردم رفع مشکلات مردم است. وی افزود: مدیرانی که در حوزه‌های مرتبط با اقتصاد و صنعت مسئولیت دارند باید تلاش

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر؛ سید محمدتقی شاهچراغی پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه سه‌شنبه‌های اقتصادی گفت: فلسفه حضور مسئولین در بین مردم رفع مشکلات مردم است.

وی افزود: مدیرانی که در حوزه‌های مرتبط با اقتصاد و صنعت مسئولیت دارند باید تلاش و جدیت بیشتری برای رفع دغدغه‌های تولیدکنندگان داشته باشند.

استاندار قم حسن خلق را توقعی بجا از کارکنان و مدیران دولت دانست و عنوان کرد: مدیران حتی اگر به لحاظ قانونی با مشکلاتی مواجه هستند باید با رفتار نیک زمینه‌ی رضایتمندی ارباب رجوع را فراهم کنند.

شاهچراغی با بیان اینکه صاحبان صنعت و سرمایه گذاران نیز نسبت به چالش‌ها و موانع موجود برای حل مشکلات آگاهی دارند گفت: بسیاری از مشکلات در سایه‌ی تعامل بخش خصوصی و دولت قابل رفع می‌باشند.

وی خواستار تعیین زمانبندی برای تحقق مصوبات جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان شد.

استاندار قم همچنین در این جلسه مشکلات واحدهای صنعتی از جمله گاز، آب، نقدینگی، سرمایه در گردش و بدهی‌های بانکی آنها را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم جهت پیگیری و رفع آنها را صادر کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد