تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1398 - 6:26
کد خبر : 70879

آمار امیدوار کننده از کاهش جدایی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد

آمار امیدوار کننده از کاهش جدایی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج یکی از معضلات و مشکلات اصلی در جامعه طی سالیان اخیر موضوع ازدیاد طلاق و آمار ور به افزایش آن به خصوص در جوامع روستایی و سنتی بوده که مسوولان را به فکر چاره اندیشی انداخته

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج یکی از معضلات و مشکلات اصلی در جامعه طی سالیان اخیر موضوع ازدیاد طلاق و آمار ور به افزایش آن به خصوص در جوامع روستایی و سنتی بوده که مسوولان را به فکر چاره اندیشی انداخته است.

در استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استانی عشیره‌ای و با بافت روستایی و عشایری حتی یک  مورد طلاق نیز در گذشته آماری سنگین به شمار می‌رفته است.

طلاق ریشه در مسائل مختلفی از جمله فقر فرهنگی و اقتصادی و معیشتی دارد که در استان کهگیلویه و بویراحمد شاید اصلی ترین دلیل آن موضوعات معیشتی بوده است.

طبق گفته مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد آمار طلاق در سال ۹۵ در استان آمار وحشتناکی داشته است که به ۳۵ درصد نیز رسید.

سید محمد علی تقوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آمار طلاق در آن سال بسیار نگران کننده بود تا این که رو به کاهش گذاشت و خوشبختانه در سال جاری نسبت به ۹ ماهه سال گذشته شاهد کاهش ۶ درصدی طلاق هستیم.

این مسوول با بیان آمار تعداد طلاق در ۹ ماهه سال گذشته و امسال گفت: از ابتدای سال گذشته تا آذرماه تعداد طلاق ثبت شده در استان یک هزار و ۱۳۰ مورد بود که امسال این آمار به یک هزار و ۶۴ مورد کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد