تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 19:30
کد خبر : 145832

آزادراه مراغه- هشترود باید هرچه زودتر به بهره برداری برسد

آزادراه مراغه- هشترود باید هرچه زودتر به بهره برداری برسد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین هوش‌السادات عصر روز دوشنبه در بازدید از پروژه راهسازی آزادراه مراغه- هشترود گفت: این پروژه اهمیت فراوانی در حمل و نقل جاده‌ای و مسافربری شمال غرب کشور دارد. وی با اشاره به اینکه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین هوش‌السادات عصر روز دوشنبه در بازدید از پروژه راهسازی آزادراه مراغه- هشترود گفت: این پروژه اهمیت فراوانی در حمل و نقل جاده‌ای و مسافربری شمال غرب کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه بهره‌برداری از قطعه‌های ۲ و سه آزادراه مراغه- هشترود تا پایان شهریور سال آینده اولویت ما است، ادامه داد: بهره‌برداری کامل از این آزادراه، تردد ایمن را تسهیل و طول مسیر فعلی را کاهش می‌دهد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه آزادراه مراغه- هشترود به عنوان یکی از محورهای مهم ترانزیتی کشور است، افزود: اگر این طرح بر اساس روند قبلی ادامه می‌یافت، شاید تا ۲ سال آینده نیز شاهد تکمیل قطعه‌های ۲ و سه نبودیم.

هوش‌السادات با بیان اینکه با تأمین منابع و افزایش گروه‌های فنی و امکانات مناسب از طریق استان و شهرستان برای تسریع در تکمیل این قطعه‌ها برنامه‌ریزی شده است، گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء به رغم سرما و شرایط دشوار جوی، از طریق بسیج امکانات درصدد تسریع در عملیات اجرایی این آزادراه است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد