تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 14:11
کد خبر : 145520

سردار نیلفروشان: ایلام دروازه ورود به عاشورا است/ دشمن یارای مقابله با کشور ما را ندارد

سردار نیلفروشان: ایلام دروازه ورود به عاشورا است/ دشمن یارای مقابله با کشور ما را ندارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ایلام، سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در اجلاسیه بانوان گفت: امام خامنه‌ای می‌فرمایند امروز زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از جهاد و شهادت نیست و ما می‌توانیم با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ایلام، سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در اجلاسیه بانوان گفت: امام خامنه‌ای می‌فرمایند امروز زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از جهاد و شهادت نیست و ما می‌توانیم با اجرای این کنگره‌ها و برنامه‌ها از جهاد و شهادت عزایزنمان بهره مند باشیم.

وی با بیان اینکه امروز متعلق به خواهران شهید است افزود: اینجا سرزمین قدمگاه سه هزار شهید استان و محل عروج و پرکشیدن شهیدان بزرگ و والا مقام این سرزمین است.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایلام دروازه عشق، خون و جهاد یعنی کربلا است؛ اینجا دروازه ورود به عاشورا است.

وی افزود: زنان در برابر استکبار جهانی و اهریمن تمام قد ایستادند؛ مردمان این دیار حدود این کشور اسلامی را حفظ کردند و جوانان بر خاک افتادند تا پرچم ایران به زمین نیوفتد.

سردار نیلفروشان ادامه داد: نام این شهیدان، مردانگی و غیرت زن و مرد بر تارک انقلاب اسلامی همچون خورشید می‌درخشد؛ ایلام به واسطه جنگ تحمیلی به محل معراج شهدای زیادی تبدیل شد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران اکنون در زمینه‌های مختلفی مقتدر است و دشمن یارای مقابله با کشور ما را ندارد.

سردار نیلفروشان ادامه داد: زنان در جنگ تحمیلی زینب وار هشت سال نبرد را تحمل کردند و عزیزترین نزدیکان خود را نیز از دست دادند اما در مقاومت و ایثار آنها خللی وارد نشد.

همه استان برای کنگره متعهد شدند

سردار شاکرمی نیز در اجلاسیه بانوان که در محل چغاسبز ایلام برگزار شد گفت: همه استان برای کنگره شهدا متعهد شدیم و برای تجلیل از شهیدان همگی به صحنه آمدند.

وی افزود: تابلوهایی از عزت را به نمایش گذاشتند در ملکشاهی با همت جوانان، ایلات بزرگ در کنار هم قرار گرفتند و این خود برای عبور از روزهای سخت نوید خوبی خواهد بود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: زنان امروز در دورترین نقاط خود را به این جلسه رساندن تا در مسیر شهدا قدمی بردارند.

وی افزود: همه خستگی‌های با دیدار رهبر فرزانه رفت؛ ایشان ایلام را با همه خصوصیات می‌شناسند که از سخنانشان رونمایی خواهد شد.

سردار شاکرمی ادامه داد: زنان پا به پای مردان ایستادگی کردند و آوارگی‌ها را تحمل کردند؛ بمباران‌ها ۳۶۵ فرشته را از ما گرفت و خدا خواست عین فززاندشان پرواز کنند؛ در ایلام ما زنان خودشان به معراج رسیدند و راه های رسیدن به آسمان را بهتر بلد بودند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد