تاریخ انتشار : جمعه 5 آذر 1400 - 12:50
کد خبر : 145063

قرآن و دین راه مؤثر برای مقابله با چالش‌ها در جامعه است

قرآن و دین راه مؤثر برای مقابله با چالش‌ها در جامعه است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت السلام اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا در خطبه‌های سیاسی-عبادی نماز جمعه این هفته در پایتخت استرالیا تاکید کرد که قرآن و دین مبین اسلام همواره یار و مددکار مظلومین جهان است. وی افزود: ملت‌هایی که از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت السلام اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا در خطبه‌های سیاسی-عبادی نماز جمعه این هفته در پایتخت استرالیا تاکید کرد که قرآن و دین مبین اسلام همواره یار و مددکار مظلومین جهان است.

وی افزود: ملت‌هایی که از ایمان و عقیده خود حفاظت می‌کنند در واقع همواره پیروز و سرفراز خواهد بود.

امام جمعه ملبورن، قرآن و اسلام را مرکز بنا سازی انسان دانست و افزود متأسفانه دلیل اصلی چالش‌های امروز جهان از جمله ظلم، تروریسم و بحران‌های مالی ناشی از دوری ملت‌ها از دین، عقاید و مذهب است. وی گفت: امروز قدرت‌های استکباری به بهانه آزادی و حقوق بشر نسل جوان را از دین و مذهب گمراه کرده و سرمایه‌های کلانی برای تخریب نسل جوان ما خرج می‌کنند.

وی تاکید کرد که با وجود دسیسه‌های استکبار جهان، باید نسل جوان بیدار شود و برای مقابله با چالش‌های مشترک نقش‌آفرینی کند.

ما باید نسل جدید و بچه‌های خود را با قرآن دین و مبانی اسلام آشنا کرده و آن را در اولویت خود قرار دهیم. امام جمعه ملبورن تاکید کرد که حاکمان باید منافع مردم را در ارجحیت قرار داده و سیاست خدمت و خدمت‌رسانی را در دستور کار قرار دهند زیرا با نقش‌آفرینی شفاف حاکمان می‌توانیم بر معضلات تروریسم و بحران اقتصادی غلبه پیدا کنیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد