تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 11:08
کد خبر : 144697

بسیج؛ فرمول حل مسائل خطیر و سرنوشت ساز جامعه

بسیج؛ فرمول حل مسائل خطیر و سرنوشت ساز جامعه

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، امروز چهارشنبه ۳ آذرماه در مراسم نمایش اقتدار بسیجیان خراسان‌جنوبی اظهار کرد: همه می‌دانیم که بسیج برای این ملت چه دُر گرانبهایی است و خدا را شاکر هستم که امروز پس از نزول باران رحمت الهی، توفیق حضور در بین بسیجیان خراسان‌جنوبی، استان مردمان باوفا، سرزمین اندیشمندان و عالمان، دیار

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، امروز چهارشنبه ۳ آذرماه در مراسم نمایش اقتدار بسیجیان خراسان‌جنوبی اظهار کرد: همه می‌دانیم که بسیج برای این ملت چه دُر گرانبهایی است و خدا را شاکر هستم که امروز پس از نزول باران رحمت الهی، توفیق حضور در بین بسیجیان خراسان‌جنوبی، استان مردمان باوفا، سرزمین اندیشمندان و عالمان، دیار مرزداران مؤمن و غیرتمند و ولایتمدار را داشته باشم.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه این روزها عطر دل انگیز و رایحه با طراوات امام(ره) به واسطه میراث جاودانش یعنی بسیج در جامعه انقلابی پراکنده است، افزود: پس از امام (ره) نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی در شرایط سخت و بحران‌ها سفینه امت اسلامی و ملت شریف و عزیز ایران را به ساحل فلاح و عزت و اقتدار و آزادگی و کرامت و حریت هدایت کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان‌ کرد: خراسان‌جنوبی سرزمین سردار شهید رحیمی، شهید ناصری، سردار شهید آهنی، شهید آخوندی و کاوه و هزاران شهید پرآوازه دیگر است که عطرشان طراوات معنوی و نشاط الهی و شادابی ملکوتی را برای مردمان به همراه می‌آورد.

سلامی گفت: بسیج محصول درخشش نور الهی بر ضمیر و اندیشه و ذهن امام (ره) بزرگوارمان بود که با حکمتی الهی و ژرف اندیشی نسبت به مخاطرات پیش روی انقلاب به یک اعجاز ذهنی دست زد و نهال بسیجی را در سرزمین ایران کاشت.

وی با بیان اینکه بسیج در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ایستاده است، گفت: بسیج نسخه آرامش ملی است و فرمول حل مسائل خطیر و سرنوشت ساز جامعه است.

سلامی همچنین در این مراسم پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی را قرائت کرد. در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته بسیج بر همگان مبارک باد به ویژه بر رویش‌های تازه و با طراوت بسیجی که همچنان مانند  نسل پیش از خود، فرزندان محبوب امام راحل عظیم الشانند. عزیزان قدر شناس جایگاه خود باشید و بدانید که با همت بلند و در پرتو خردمندی و درست اندیشی و با اعتماد و توکل بر خداوند دانا و توانا می‌توانید در همه مسائل کشور اثر بخش  و مشکل گشا باشید. این تجربه چند دهه ملت ایران است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد