تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 - 12:05
کد خبر : 55418

اعضای شورای عالی اقامه نماز و امر به معروف شهرداری تهران منصوب شدند

اعضای شورای عالی اقامه نماز و امر به معروف شهرداری تهران منصوب شدند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا؛ پیروز حناچی، شهردار تهران طی احکام جدا‌گانه‌ای اعضای شورای عالی اقامه نماز و امر به معروف شهرداری تهران را منصوب کرد. بر اساس این احکام، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد صادق‌زاده، به عنوان دبیر و محمد‌رضا جوادی یگانه، ابراهیم شیخ، عبدالحمید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا؛ پیروز حناچی، شهردار تهران طی احکام جدا‌گانه‌ای اعضای شورای عالی اقامه نماز و امر به معروف شهرداری تهران را منصوب کرد.
بر اساس این احکام، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد صادق‌زاده، به عنوان دبیر و محمد‌رضا جوادی یگانه، ابراهیم شیخ، عبدالحمید امامی، سکینه اشرفی، رمضان امینی، برزین ضرغامی، مجتبی سالک، پوریا سوری، ولی‌اله شجاع‌پوریان، اقبال اشرفی و غلامعلی رجایی به عنوان اعضای اعضای شورای عالی اقامه نماز و امر به معروف شهرداری تهران منصوب شدند.

بنا بر گزارش ایکنا؛ بعدازظهر روز گذشته نیز شورای عالی اقامه نماز و امربه‌معروف شهرداری تهران پس از ٢ سال با حضور امام جمعه موقت تهران در محل ساختمان شهرداری تشکیل جلسه داد. در این جلسه که پیروز حناچی و معاونان شهرداری تهران در آن حضور داشتند، پس از ٢ سال تشکیل و قرار بر این شد که از این پس جلسات این شورا شنبه نخست هر ماه به طور مرتب برگزار شود.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد