تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 8:40
کد خبر : 144648

نخبگان برای حل مسائل و مشکلات منطقه راهکار ارائه دهند

نخبگان برای حل مسائل و مشکلات منطقه راهکار ارائه دهند

دکتر” رحمان مجازی” رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه جیرفت شامگاه سه شنبه دوم آذرماه  در نشست هفتگی ستاد نماز جمعه با گرامیداشت هفته بسیج گفت : در راستای ایفای صحیح وظایف امامت جمعه و برای شناخت وضع موجود و ترسیم وضع مطلوب، اولین و بنیادی‌ترین موضوع، آمار و اطلاعات صحیح از شرایط منطقه وارائه این

دکتر” رحمان مجازی” رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه جیرفت شامگاه سه شنبه دوم آذرماه  در نشست هفتگی ستاد نماز جمعه با گرامیداشت هفته بسیج گفت : در راستای ایفای صحیح وظایف امامت جمعه و برای شناخت وضع موجود و ترسیم وضع مطلوب، اولین و بنیادی‌ترین موضوع، آمار و اطلاعات صحیح از شرایط منطقه وارائه این مسائل به امام جمعه است.

وی با اشاره به نقش‌ آمار صحیح در برنامه ریزی دقیق برای حل مشکلات افزود: بدون آمار، اطلاعات و خرد جمعی برای حل این مشکلات و معضلات، هیچ کاری به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

وی  برخورداری از روحیه مشورتی و تعامل را مورد تاکید قرار داد و گفت: امام جمعه شهرستان‌ با روحیه علمی و مشورتی و با نگاه بلند و اهتمام ویژه در این میدان پرچم‌دار است و اعضای ستاد نماز جمعه به عنوان بازوی مشورتی ایشان می توانند در حل مسائل و مشکلات شهری همراه و همگام با نهاد امام جمعه حرکت کنند.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه جیرفت در ادامه گفت : با هم‌فکری، هماهنگی و هم‌افزایی مؤمنانه مسیر طی و به اهداف عالیه مد نظر مقام معظم رهبری  خواهیم رسید.

وی مسائل و مشکلات شهرستان را قابل حل دانست و گفت : نخبگان برای حل مسائل و مشکلات منطقه راهکار ارائه دهند.

در ادامه “علی میرکهنوج”  رئیس اتاق اصناف و از اعضای ستاد نماز جمعه  گفت : متاسفانه گرانی و تورم مختص به بازار جیرفت نیست و اکثریت بازار جیرفت همراه نظام و رهبری بوده و خود بازاریان نیز از وضع موجود و گرانی ها گلایه مندند.

رییس اتاق اصناف شهرستان جیرفت با بیان علل گرانی و گلایه از اینکه فقط اصناف را عامل گرانی ها بدانیم؛ گفت : بر اساس آمار و اطلاعات موجود، عوامل مختلفی از جمله افزایش نرخ ارز، عدم تامین کافی کالا به ویژه کالاهای اساسی، تحریم و … در افزایش قیمت‌ کالا دخیل هستند .  

انتهای پیام 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد