تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 10:29
کد خبر : 144331

مطالبه‌گری رویکردهای ناصواب جامعه را کنار می‌زند

مطالبه‌گری رویکردهای ناصواب جامعه را کنار می‌زند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بانه، اسماعیل رستم‌پور صبح امروز در نشست گروه‌های مطالبه‌گری و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بانه، با تسلیت شهادت ۵ تن از پاسداران هوافضای بانه و‌ تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: تاکید دین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بانه، اسماعیل رستم‌پور صبح امروز در نشست گروه‌های مطالبه‌گری و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بانه، با تسلیت شهادت ۵ تن از پاسداران هوافضای بانه و‌ تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: تاکید دین بر اجرای امر به معروف و نهی از منکر‌ بیانگر اهمیت این فریضتین در جامعه اسلامی است.

فرماندار شهرستان بانه اضافه کرد: مطالبه‌گری با مچ‌گیری متفاوت است چرا که مطالبه‌گری پیگیری مطالبات جدی جامعه است.

وی مطالبه‌گری را حلقه مفقوده و گم شده جامعه دانست و گفت: متاسفانه بی‌تفاوتی به جامعه ما رسوخ کرده است که امر به معروف این خلاء را پر می‌کند و مطالبه‌گران ضمن تاثیرگذاری بر رفتار جامعه، موجب برطرف شدن نواقص و کوتاهی‌ها می‌شوند.

به تاکید رستم‌پور، مطالبه‌گری باید متناسب با جایگاه و مقام افراد باشد و باید در مطالبه‌گری میزان اختیارات افراد را سنجید.

وی همچنین عنوان کرد: بحث بی‌تفاوتی یکی از معضلات جامعه امروزی است، اگر مردم این مسیر را تداوم ببخشند دود آن به چشم خود مردم و جامعه می‌رود.

فرماندار بانه گفت: در صورتی که موضوعات نادرست و مشکلات و آسیب‌های اجتماعی مطالبه‌گری نشود، رویکردهای ناصواب در جامعه ادامه‌دار خواهد بود و این جز ضرر چیزی را عاید جامعه نخواهد کرد.

رستم‌پور در پایان سخنانش افزود: مطالبه‌گری و اجرای امر به معروف و نهی از منکر فضولی نیست بلکه یک دستور دینی برای اصلاح امور و تعیین مسیر درست است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد