تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 11:58
کد خبر : 143970

نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی ۲۹ و ۳۰ آبان برگزار می‌شود

نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی ۲۹ و ۳۰ آبان برگزار می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مفدا،نشست معاونان فرهنگی ودانشجویی دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی طی روز‌های ۲۹ و ۳۰ آبان ماه جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود. این نشست دو روزه که

نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی ۲۹ و ۳۰ آبان برگزار می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مفدا،نشست معاونان فرهنگی ودانشجویی دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی طی روز‌های ۲۹ و ۳۰ آبان ماه جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود. این نشست دو روزه که نخستین نشست معاونان فرهنگی ودانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی در دولت سیزدهم است در راستای سیاست‌ها، اهداف و برنامه‌های آتی معاونت فرهنگی ودانشجویی وزارت بهداشت و لزوم استماع نظرات معاونان فرهنگی ودانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

در این نشست، عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های معاونت،  بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و همچنین سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رکوفیان مشاور معاون فرهنگی ودانشجویی وزیر بهداشت از جمله برنامه‌های سخنرانی روز نخست است.

در بخش دوم برنامه‌های روز نخست، همچنین دکتر احمدی مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت به تشریح برنامه‌های این اداره می‌پردازد و همچنین دکتر باقری رئیس مرکز قرآن و عترت در خصوص مسائل مربوط به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی سخنرانی خواهد کرد. همچنین در این نشست وحید صرامی دبیر شورای انضباطی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی و نیز اسماعیل عجم مدیر روابط عمومی معاونت فرهنگی ودانشجویی درخصوص موضوعات مربوطه دقایقی به ایراد سخن خواهند پرداخت. در پایان روز نخست حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در خصوص اهمیت موضوع نماز و لزوم ترویج این فرهنگ به سخنرانی خواهد پرداخت و در نهایت فیلم سینمایی منصور که به ویژگی‌های شخصیتی شهید ستاری می‌پردازد، به نمایش در می‌آید.

تشریح طرح و برنامه‌های اداره کل دانشجویی و همچنین برنامه‌های صندوق رفاه با حضور اشراقی مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت و بهروز رحیمی رییس صندوق رفاه دانشجویان در خصوص مسایل صنفی و رفاهی دانشجویان وهمچنین سخنرانی  بانکی پور نماینده مجلس و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از دیگر برنامه‌های روز دوم است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد