تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 - 18:57
کد خبر : 143639

«سه حرفی» امشب با طلاق هاشور می خورد

«سه حرفی» امشب با طلاق  هاشور می خورد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ وحید بیطرفان نویسنده و کارگردان «سه حرفی» درباره این فیلم گفت: سه حرفى یک عاشقانه آرام است که به معضل طلاق عاطفى می پردازد . عاشقانه اى از جنس آرامش که پایدارى روابط

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ وحید بیطرفان نویسنده و کارگردان «سه حرفی» درباره این فیلم گفت: سه حرفى یک عاشقانه آرام است که به معضل طلاق عاطفى می پردازد . عاشقانه اى از جنس آرامش که پایدارى روابط زناشویی را در بستر اجتماعى با رویکرد سایکودرام بیان می کند. پویان و بهار زوجى هستند که بدلیل روزمرگى ، دچار تکرار شده اند و عشق میان آنها به سمت سردى رفته است.

index

پویان استاد دانشگاه در رشته فلسفه است و بهار ، روانشناس و مشاور خانواده است و مشکل پویان و بهار از جایى بیشتر مى شود که پویان قصد دارد جدولى طراحى کند تا مردم دنیا را از رخوت و روزمرگى نجات دهد .

بیطرفان افزود: فیلم «سه حرفی»  همزمان با پخش آن در پلتفرم هاشور ، تور فستیوال‌های خارجی خود را نیز آغاز خواهد کرد .

index

وحید بیطرفان فارغ التحصیل رشته کارگردانى و تدوین سینماست و تاکنون فیلم و سریال هاى بسیارى از او به عنوان تدوین گر و کارگردان از رسانه ملى پخش شده که می توان به سریال پلیسى «تلاطم» که سال ٩٨ در هفته ناجا از شبکه پنج سیما پخش شد و مجموعه ما و بى ما که هم اکنون در حال پخش از شبکه دو سیماست اشاره کرد . وحید بیطرفان فیلم سینمایى «پنجشنبه شب» را نیز در سال ٩٠ در ژانر دلهره ساخته که از شبکه نمایش خانگى پخش شد .

index

مهران هادی، نیلوفر پارسا، فاطیما درستکار، فاطمه جوان بختی، صفا صوفی سیاوش، حسام الدین آریان فر، با حضور رضا بیطرفان از بازیگران این فیلم هستند و از دیگر عوامل آن می توان به وحید بیطرفان (تهیه کننده )، پویان مقدم(مدیر فیلمبرداری)، وحید بیطرفان (تدوین )کیارش قوام زاده (طراح صحنه و لباس)، کوروش علیزاده ( طراح گریم ) اشکان پورتاجی (مدیر صدابرداری)، دانیال شهرتى (موسیقى متن ) ، پارسا عاشقان( طراحى و ترکیب صدا  ) حسین صفریان بحرى ( دستیار اول کارگردان و برنامه ریز ) فروغ غیاثوند(منشی صحنه) اشاره کرد.

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد