تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 - 16:44
کد خبر : 143602

دستگاه‌های اجرایی ظرف ۱۵ روز نسبت به تعیین تکلیف مصوبات بلا تکلیف

دستگاه‌های اجرایی ظرف ۱۵ روز نسبت به تعیین تکلیف مصوبات بلا تکلیف

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر؛ محمد تقی شاهچراغی صبح سه شنبه در بیست و نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، از عدم پیگیری ۲۱ درصد مصوبات این ستاد انتقاد و بیان کرد:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر؛ محمد تقی شاهچراغی صبح سه شنبه در بیست و نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، از عدم پیگیری ۲۱ درصد مصوبات این ستاد انتقاد و بیان کرد: اقدامات انجام شده در خصوص طرح توسعه برخی نواحی صنعتی به هیچ روی پذیرفتنی نیست و دستگاه‌های اجرایی باید ظرف ۱۵ روز نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدامات لازم را انجام دهند تا مشخص شود.

وی افزود: مدیران استانی و دستگاه‌های اجرایی تا جایی که امکان دارد مشکلات و موانع را در مسیر تولید و اشتغال در داخل استان را برطرف کنند و به دلیل روند و فرآیند طولانی اداری از ارجاع به مرکز برای پیگیری خودداری نمایند هیچ اهمال و کم کاری از سوی مدیر هیچ دستگاهی در عدم پیگیری سرمایه‌های استانی قابل قبول نیست.

به گفته وی؛ با توجه به شرایط اقلیمی که استان دارد درخواست‌های کشاورزان برای حمایت و بهره‌گیری از تسهیلات باید مورد توجه مسئولان مرتبط باشد.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت کشاورزی گفت:: با توجه به اهمیت بخش کشاورزی و مشکلات کنونی این حوزه می‌توان تسهیلات این بخش ۱۰۰ میلیارد تومان جهت پرداخت افزایش یابد.

شاهچراغی به شهرستان تازه تأسیس کهک و شهرک صنعتی مطرح در آن هم اشاره و بیان کرد: طرح استقرار ناحیه صنعتی در شهرستان کهک با رویکرد تولید پوشاک در این شهرستان با توجه به ارتقای شهر کهک به شهرستان، به ایجاد رغبت و افزایش درخواست‌ها جهت توسعه صنعتی این بخش منجر شده است.

شاهچراغی درباره طرح توسعه ۲.۵ هکتاری ناحیه صنعتی خورآباد نیز یادآور شد: مجموعه مدیریت استان در مجموع با این طرح موافق است و در ارتباط با طرح توسعه ۶۰ هکتاری ناحیه صنعتی طغرود جهت تولید صنایع غذایی، مساحت موجود این ناحیه ۴۳ هکتار است اما طرح‌های صنعتی و توسعه آینده دو شهرستان جعفرآباد و کهک باید بعد از نهایی شدن طرح جامع آنها مصوب شود.

استاندار قم با اشاره به تلاش‌ها و پیگیری‌ها برای فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی تحت هر شرایطی افزود: مجموعه مدیریت استان تلاش می‌کند تا با استفاده از تمام ضوابط در مسیر احیای واحدهای راکد صنعتی و بازگشت آنها به مدار تولید حرکت کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد