تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1396 - 9:43
کد خبر : 14384

۵۸۵ مسجد و سکوی نماز در جاده‌های کشور ساخته می‌شود

۵۸۵ مسجد و سکوی نماز در جاده‌های کشور ساخته می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گردهمایی سالانه دبیران ستادهای اقامه نماز سراسر کشور صبح امروز، دوشنبه ۱۷ مهرماه با حضور سعید سیدعلایی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی و محمدحسین رضایی، نماینده رییس‌جمهور در امر نماز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گردهمایی سالانه دبیران ستادهای اقامه نماز سراسر کشور صبح امروز، دوشنبه ۱۷ مهرماه با حضور سعید سیدعلایی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی و محمدحسین رضایی، نماینده رییس‌جمهور در امر نماز در شهرستان چابهار برگزار شد.
نماینده رییس‌جمهور در امر نماز در این گردهمایی بیان کرد: همه آحاد جامعه در خصوص ترویج فرهنگ نماز وظایفی را بر عهده دارند و دولت نیز خود را موظف به ترویج اقامه نماز می‌داند و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نخواهد کرد.
رضایی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تأکید جدی بر ترویج مقوله اقامه نماز جماعت دارند، ادامه داد: باید از ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در زمینه توسعه فرهنگ اقامه نماز  جماعت در کشور به خوبی استفاده شود.
وی افزود: دستگاه‌های اجرایی مختلف در سطوح استانی و شهرستانی باید هر یک ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را در جهت ترویج فرهنگ نماز تبیین کنند و با برنامه‌ریزی‌های علمی و ارزیابی دقیق در این جهت قدم بردارند.
سعید سیدعلایی، معاون وزیر و رئیس ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی نیز در این مراسم اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی طی ۸ سال گذشته به صورت متوالی توانسته است رتبه نخست را در بحث اقامه نماز کسب کند.
وی افزود: وزارت راه و شهرسازی تاکنون به‌خوبی در زمینه ساخت مساجد بین راهی به رسالت خود عمل کرده، بطوری که در حال حاضر ۳ هزار و ۱۶۲ مسجد بین راهی و سکوی نماز در سطح کشور ساخته شده است.
علایی با بیان اینکه ۵۸۵ مسجد و سکوی نماز نیز در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا تمامی اهداف توافق نامه‌ای که سال گذشته در بحث اقامه نماز طی ۱۳ بند تنظیم شده بود، محقق شود.
این گردهمایی به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در شهرستان چابهار برگزار شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد