تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 9:07
کد خبر : 143227

محدودیت تردد شبانه در سمنان همچنان برقرار است/ نماز جمعه‌ها برپا می‌شود

محدودیت تردد شبانه در سمنان همچنان برقرار است/ نماز جمعه‌ها برپا می‌شود

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد همچنان برقرار است و متخلفان اعمال قانون می‌شوند. او گفت: در زمینه آرامستان‌ها نیز باید توجه جدی صورت گیرد و دقت شود تا از این مهم غافل نشویم؛ شهرداری‌ها لازم است تا

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد همچنان برقرار است و متخلفان اعمال قانون می‌شوند.

او گفت: در زمینه آرامستان‌ها نیز باید توجه جدی صورت گیرد و دقت شود تا از این مهم غافل نشویم؛ شهرداری‌ها لازم است تا در زمینه استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در آرامستان‌ها نظارت ویژه داشته باشند.

استاندار سمنان بر لزوم برپایی نماز جمعه بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی تأکید و اظهار کرد: نیاز است تا تیم نظارتی با همراهی علوم پزشکی برای نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی در نمازهای جمعه مستقر شود.

هاشمی تأکید کرد: در این مسیر، می‌توان از پتانسیل بسیج و نیروی انتظامی بهره برد و همچنین کمبود ماسک نیز برای نمازهای جمعه از سوی فرمانداری‌ها با استفاده از ظرفیت خیران رفع شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد