تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1396 - 9:04
کد خبر : 14311

فضای مجازی فرصتی برای تبلیغ و تقویت باورها و ارزش‌ها است

فضای مجازی فرصتی برای تبلیغ و تقویت باورها و ارزش‌ها است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، فتاح محمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز، ۱۶ مهرماه اظهار کرد: فضای مجازی ظرفیت و فرصتی ارزنده و کم نظیر است.وی افزود: از این ظرفیت‌ها باید در جهت ترویج

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، فتاح محمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز، ۱۶ مهرماه اظهار کرد: فضای مجازی ظرفیت و فرصتی ارزنده و کم نظیر است.
وی افزود: از این ظرفیت‌ها باید در جهت ترویج باورها، ارزش‌ها، اعتقادها و فرهنگ اسلامی به‌ویژه ترویج نماز استفاده شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش اساسی فضای مجازی در حوزه فرهنگی و معنوی، بیان کرد: لازم است تمامی دستگاه‌ها به طور جدی و با حساسیت بیشتر به فضای مجازی ورود پیدا کنند.
محمدی عنوان کرد: اگر بخواهیم زندگی همراه با آرامش داشته باشیم باید باورهای فرهنگی و دینی را حفظ کرده و گسترش دهیم.
وی ابراز داشت: در این خصوص افراد متخصص در حوزه فناوری نوین و شبکه جهانی اینترنت مسئولیت دارند با استفاده از توان خود در راستای شبکه‌سازی موضوع نماز در شبکه‌های اجتماعی در بین جامعه اقدام کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: فضای مجازی در کنار تهدیدها، فرصت‌های فرهنگی اجتماعی بسیاری نیز به همراه دارد.
محمدی در خصوص برگزاری همایش ملی و استانی نماز و فضای مجازی به میزبانی استان، خاطرنشان کرد: فراخوان برگزاری همایش ملی و استانی نماز و فضای مجازی در این استان با موضوع و محتوای مشخص انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: برگزاری همایش ملی و استانی نماز و فضای مجازی در کهگیلویه و بویراحمد در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ترویج و توسعه فرهنگ نماز از طریق فضای مجازی برای اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان گامی مهم و ارزشمند خواهد بود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: علاقه‌مندان با آثار نمایشی خود نقش ارزنده‌ای در این همایش ایفاکرده و همچنین مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرند.
منبع: ایرنا

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد