تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آبان 1400 - 12:57
کد خبر : 142806

کشف ۲۵۰ کیلوگرم تریاک در چهارمحال و بختیاری/دستگیر ۱۰ سارق

کشف ۲۵۰ کیلوگرم تریاک در چهارمحال و بختیاری/دستگیر ۱۰ سارق

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار منوچهر امان اللهی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، داخل خودرو، اماکن خصوصی، موتورسیکلت و احشام، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه توسط مأموران انتظامی استان انجام شد. وی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار منوچهر امان اللهی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، داخل خودرو، اماکن خصوصی، موتورسیکلت و احشام، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه توسط مأموران انتظامی استان انجام شد.

وی عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌های جرم موفق به دستگیری ۱۰ سارق و مال‌خر و متلاشی کردن یک باند سرقت در چهارمحال و بختیاری شدند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس سارقان به ۵۹ فقره سرقت اعتراف کردند.

سردار امان اللهی با بیان اینکه ارزش ریالی اموال مکشوفه ۱۶ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال است، افزود: متهمان برای طی کردن مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

افزایش ۳۱ درصدی کشفیات مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

وی به کشف ۲۵۰ کیلوگرم تریاک در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در استان به نیروهای انتظامی داده شد که این مسئله در دستور کار مأموران قرار پذیرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: طی عملیات انتظامی هفت نفر در خصوص قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان دستگیر شدند.

سردار امان اللهی تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۳۱ درصد کشفیات مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری افزایش یافته است.

وی به افزایش ۵۰ درصدی دستگیری مجرمان مواد مخدر در استان اشاره کرد و ادامه داد: برای برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر عزم عمومی نیاز است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: مردم خود را در مسئله مواد مخدر مسئول بدانند و مسئولان در خصوص آموزش‌های همگانی به میدان بیایند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد