تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آبان 1400 - 11:19
کد خبر : 142769

سپاه و بسیج پل ارتباطی نظام و مردم در کردستان هستند

سپاه و بسیج پل ارتباطی نظام و مردم در کردستان هستند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی روز پنج شنبه در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج اظهار کرد: اقدام اخیر نیروی دریایی سپاه برخواسته از یک اراده قوی بود و به همه جهانیان نشان داد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی روز پنج شنبه در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج اظهار کرد: اقدام اخیر نیروی دریایی سپاه برخواسته از یک اراده قوی بود و به همه جهانیان نشان داد که تفکر امام و اسلام انقلابی زمینه ساز اقتدار کنونی کشورمان شده است.

وی افزود: در حوزه‌های مختلف سپاه حضور دارد و از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی دفاع می‌کند و در ابعاد مختلف به ایفای نقش می‌پردازد لذا هرچقدر کار و تلاش کنیم قدرتمندتر خواهیم شد و از منافع مان بیشتر دفاع خواهیم کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: بخش عمده‌ای از مدیران ما در سپاه فرزندان انقلاب هستند و انتظار می‌رود که انقلابی عمل کنند و با مجاهدت به انجام امور بپردازند.

سردار حسینی افزود: تنوع مسئولیت و حضور در صحنه‌های مختلف این انتظار را در جامعه ایجاد کرده است که سپاه در همه عرصه‌ها باید ورود نموده و مشکلات را رفع کند.

وی تأکید کرد: ستون سپاه در هیچ شرایطی در حال لرزش نیست و همواره مستحکم بوده و تکیه گاه ملت ایران است لذا باید در کردستان عزیز فعالیت‌های بیشتری داشته باشیم.

سردار حسینی اظهار کرد: هر اتفاقی می‌افتد گروهک‌های ضد انقلاب سپاه را مورد هجمه قرار می‌دهند چون آنها تلاش می‌کنند با خدشه وارد کردن به ساختار ریشه دار و معنوی سپاه، بین مردم و این نهاد انقلابی فاصله بیاندازند.

وی افزود: سپاه و بسیج پل ارتباطی نظام و مردم در کردستان هستند و در عرصه‌های مختلف طی چهار دهه اخیر به یاری مردم این خطه آمده اند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: در اوایل شیوع کرونا که پدر از فرزند فرار می‌کرد، بسیجیان بدون هیچ واهمه‌ای وارد عرصه شدند در حالی که نه اطلاع دقیق و نه درمان شناخته شده‌ای در سطح جهان در خصوص این بیماری وجود داشت.

وی افزود: مجموعه بسیج و سپاه از اوایل شیوع کرونا تاکنون در کنار جامعه پزشکی کشور بوده و ملت ایران شاهد ایثار و جهاد بسیجیان هستند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی عبادت است لذا ما باید در افقی بالاتر تلاش کنیم و خستگی را خسته کنیم.

وی در ادامه سخنان خود از خدمات سرهنگ خزایی در مجموعه سپاه تقدیر کرد و گفت: در سپاه بازنشستگی نداریم چون انقلابی دست از اعتقاداتش بر نمی‌دارد.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: در تفکر و اندیشه سپاه تا زنده ایم انقلابی هستیم و نیروهای پیشکسوت به عنوان راهنما و حامی نیروهای جوان در مجموعه خدمت می‌کنند.

حمایت از جوانان انقلابی و تولید محتوا در عرصه جنگ نرم مدنظر مجموعه سپاه و بسیج است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج نیز در این مراسم از خدمات سه دهه‌ای سرهنگ حسین خزایی جانشین فرمانده این ناحیه تقدیر کرد و گفت: خادمان مردم در مجموعه سپاه و بسیج بر خود می بالند که بر پایه اعتقادات راسخ نشأت گرفته از آموزه‌های اسلامی به خدمت رسانی در جامعه مشغول هستند.

سرهنگ حسن عسکری افزود: خدمات و تلاش‌های سرهنگ خزایی قابل تقدیر است و امیدواریم سرهنگ دارایی جانشین جدید فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در مسئولیت محوله سربلند باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در ادامه سخنان خود به پیچیدگی ویژه توطئه‌های دشمنان در عرصه جنگ نرم اشاره کرد و گفت: دشمنان قدرت سخت و نظامی کشورمان را رصد کرده و می‌دانند که در این راستا هیچ حرفی برای گفتن ندارند اما متأسفانه در حوزه جنگ نرم دارای ضعف‌هایی هستیم که دشمنان برای ضربه زدن به انسجام و اتحاد جامعه ما بر آنها زوم کرده اند.

سرهنگ عسکری افزود: در راستای مقابله با هجمه‌های فرهنگی و توطئه‌های دشمنان در عرصه جنگ نرم باید از جوانان انقلابی و تولید محتوای تأثیر گذار در این عرصه حمایت کنیم و این یک اولویت در مجموعه سپاه و بسیج است.

در ادامه این مراسم سرهنگ حسین خزایی از همراهی و حمایت کارکنان مجموعه سپاه سنندج تقدیر کرد و سرهنگ رحمان دارایی جانشین جدید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه در سخنانی اظهار کرد: بسیج حلال همه مشکلات است و از جنگ سخت هشت ساله عبور کرده و اکنون در راستای محرومیت زدایی، ترویج کمک‌های مومنانه و توسعه جامعه به نقش آفرینی می‌پردازد.

وی افزود: در دوران کرونایی نیز مجموعه بسیج ثابت کرد که سرباز انقلاب است و برای هرگونه مجاهدت و جانفشانی پیش قراول است.

در پایان این مراسم نیز از خدمات سه دهه سرهنگ حسین خزایی در مجموعه سپاه تقدیر به عمل آمد و حکم مسئولیت سرهنگ رحمان دارایی به عنوان جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج به وی اعطا شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد